اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۹۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
دیدار جوانان اصلاح طلب خوزستان با فرماندار اهواز / ارزانی: از فعالیت های فانونی احزاب حمایت می کنیم
وقتی کنسرت موسیقی یا هر فعالیت هنری دیگری همه مراحل اخذ مجوزهای قانونی را در جمهوری اسلامی طی کرده چه دلیلی برای ممانعت از برگزاری آن وجود دارد
اختصاصی شوشان:

اعضای شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان با مهندس اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز دیدار کردند.
در این دیدار که به میزبانی فرمانداری اهواز و با حضور ارزانی فرماندار اهواز و مظفری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار صورت پذیرفت چند تن از اعضای شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب به نمایندگی از سایر اعضاء به بیان نقطه نظرات ، دغدغه ها و مطالبات جوانان اصلاحطلب پرداختند و پس از آن فرماندار اهواز با بیان 
دیدگاههای خود به موارد مطرح شده پاسخ داد.

از جمله موضوعات مطرح شده توسط جوانان اصلاحطلب میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 

1- لزوم حساسیت و نظارت بیشتر بر دستگاههای مدیریت شهری که از بیت المال ارتزاق میکنند نظیر شهرداری و شورای شهر .

2-اهتمام بیشتر درخصوص جمع آوری سلاح های غیرمجاز بویژه در مناطق حاشیه ای 

3- ضرورت استفاده از توان اجرایی و مشورتی نیروهای همسو با دولت در راستای سرعت بخشی به تحقق اهداف دولت .

4- درخواست توجه به وضعیت آموزش و پرورش با توجه به جایگاه تاسف بار این مجموعه در رتبه بندی کشوری.

5- تلاش برای انعکاس بیشتر دیدگاهها و عملکرد مجموعه فرمانداری در رسانه ها و محافل سیاسی اجتماعی شهرستان و پویایی بیشتر در حوزه روابط عمومی در جهت تامین امنیت روانی مردم،مقابله با تهدیدات و شایعات کذب.

6- انتقاد از استمرار نگاه بدبینانه به فعالین سیاسی و درخواست از فرماندار برای ورود به موضوع استعلام های مسکوت مانده و تسهیل روند بکارگیری نیروهای اصلاحطلب بعنوان یک بال برای پیشرفت و توسعه میهن اسلامی.

7- انتقاد از ایجاد محدودیت ها در برگزاری همایش های سیاسی از قبیل اخذتعهد و اثر انگشت از فعالین سیاسی برگزار کننده.

8- تقدیر از پایبندی فرماندار اهواز به قانون و حمایت وی از برگزاری برنامه های فرهنگی،هنری و سیاسی که مطابق قانون موفق به اخذ مجوزهای لازم شده اند نظیر کنسرت های موسیقی و بطور خاص برنامه سخنرانی دکتر باوند در اهواز.

 9 - حمایت از دولت در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت و تاکید بر اهمیت توجه متقابل دولت به خواسته های رای دهندگان در سال 92

 10 - لزوم حساسیت و دقت نظر دستگاه سیاسی شهرستان در تعیین معتمدین و هیئت های اجرایی در راستای صیانت از آراء مردم که از سوی رهبر انقلاب به حق الناس تعبیر شده است .

 فرماندار اهواز با ابراز خرسندی از دیدار با اعضای شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان، بستر را برای فعالیت در عرصه های مختلف از جمله فعالیت های سیاسی فراهم دانسته و با تمجید از درک بالای مسائل توسط جوانان و اهتمام آنان برای کمک به پیشرفت و تعالی نظام اسلامی گفت : بدون شک از برنامه ها و فعالیتهای قانونی احزاب حمایت می کنیم .

فرماندار اهواز با تاکید بر پرهیز از ماجراجویی و بحران آفرینی به جوانان اصلاحطلب توصیه کرد برنامه های پیش بینی شده بدور از تنش و در آرامش برگزار شود و به الگوی سایر استانها تبدیل شوند.

 ارزانی با یادآوری مراسم سخنرانی دکتر باوند در اهواز، مدیریت و درایت جوانان اصلاح طلب در برگزاری مراسم در آرامش کامل و بدور از هرگونه تنش را قابل تقدیر دانست و گفت : برگزاری آن مراسم با حاشیه هایی که از چند روز قبل به راه افتاده بوده دغدغه هایی را بوجود آورده بود اما آمدن و رفتن دکتر باوند و انجام مراسم سخنرانی ایشان بدور از هر حاشیه و تنشی باعث شگفتی و اسباب تحسین دست اندرکاران شد و از اعتمادی که به شما شد خوشحالیم.

 ارزانی با یادآوری حواشی بوجود آمده پیرامون یکی از کنسرت های موسیقی در سال گذشته با بیان اینکه ملاک عمل ما قانون و سیاست رسمی جمهوری اسلامی در قبال موسیقی است گفت: وقتی کنسرت موسیقی یا هر فعالیت هنری دیگری همه مراحل اخذ مجوزهای قانونی را در جمهوری اسلامی طی کرده چه دلیلی برای ممانعت از برگزاری آن وجود دارد و من ضمن اینکه تذکراتی به ارشاد و برگزارکنندگان درخصوص رعایت شئونات و هنجارها داده ام از برگزاری کنسرت ها حمایت میکنم.

ارزانی گفت از سال گذشته تاکنون بطور متوسط هر سه روز یک برنامه هنری مرتبط با موسیقی در شهر انجام شده است و بحمدلله با حاشیه خاصی روبرو نشده ایم.

 فرماندار اهواز با اشاره به گسترش فضای مجازی از جوانان خواست در برابر شایعات و توطئه ها هوشیار و به منبع و سند هر خبر توجه داشته باشند.
وی همچین از اجرای طرح جمع آوری سلاح های غیرمجاز در سال جاری خبر داد.

ارزانی لزوم بکارگیری نیروهای همسو با دولت را منطقی و خواسته ای بحق ارزیابی و گفت : قبول داریم در انتصابات باید از افرادی بهره برد که با اهداف دولت همراه باشند.چندی پیش به استاندار محترم درخصوص استفاده از پتانسیل جوانانی که در دولت هشت ساله اجازه بروز و ظهور توانمندی های آنها داده نشد مطالبی بیان کردم.من این مطالبه و دغدغه شما را منطقی و درست میدانم و لحاظ خواهم کرد.

همچنین در این دیدار مظفری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز خواستار تعامل بیشتر فعالین سیاسی اصلاحطلب با مجموعه سیاسی فرمانداری شد .













comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
comment
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
comment
0
2
comment بعد از سالها فعاليت هاي گوناگون در حوزه هاي مختلف برايم جاي سوال دارد اين عناوين نمايندگان جوانان اصلاح طلب و نحوه انتخاب و چيدمان و............. چگونه انجام مي گيرد
جناب آقاي فرماندار محترم اصلاح طلب بودن و اصلاح طلبي ريشه اي به بزرگي پيروزي انقلاب دارد و داراي اصول قواعد و برنامه است چرا اينگونه با ذكر عناوين و تشكيل جلساتي كه مورد تاييد گروههاي اصلاح طلب نيست رفتار مي نماييد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
comment
0
1
comment جناب ارزنی از اینکه جرات بیان چنین حرفهایی را دارید احسنت بسیار ردارید،پس اگر یک سری از انتصابات اشتباه بوده .وهم سو با دولت نیست،این گوی و این میدان
comment
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
comment
1
1
comment انتصابات باید بر پایه شایسته سالاری باشد نه وابستگی های جناحی.خواه منتصبین اصلاح طلب باشند خواه اصول گرا.در غیر این صورت راه به جایی نخواهیم برد.
comment
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
comment
0
1
comment جناب فرماندار مشکل همین تمامیت خواهی هاست این دوستان ضمن اینکه محترم هستند نماینده همه جوانان اصلاح طلب استان نیستند صرفا افراد مورد تایید آقای دکتر ک هستند بهتر است کمی پای درد دل مسئول بازارچه ف بنشینید و ماهیت به ظاهر فریبنده متولی این جمع را بهتر دریابید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
comment
0
0
comment به اوضاع شهر فقیر اهواز رسیدگی کنید حای این جلسات انتخاباتی
comment
رزیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment یعنی واقعا آقای مقتدائی نمیدونه یا انجام نداده که شما در خصوص بکارگیری نیرو های اصلاح طلب بهش گوش زد میکنید..؟بعدم اینا که دعوت کردید کی هستن اصلا ...؟ ...
comment
مردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment [[من با نظر فردوس موافق هستم جوانان اصلاح طلب همان کسانی هستند که خرداد 92غریبانه با اندک پول و سرمایه ایی شخصی که داشتن دنبال فضایی برای ستاد دکتر عارف تمام بنگاههای امانیه را تاب میخوردند و نه تنها هیچ صاحب ملکی به آنها فضایی را نمیداد بلکه هیچ بنگاه داری حاضر به همکاری با آنان نبود، جناب آقای ارزانی اصلاح طلب واقعی کسی است که خود جوش ستاد استقبال دکتر روحانی به اهواز را راه می اندازد و با هزینه های شخصی تمامی مقدمات را فراهم میکندو در آخر هم مورد بی مهری واقع میگردد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار