اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
روزنامه فرهنگ جنوب در تازه ترین شماره خود در ستون زیر ذره بین نوشت: 


شناسنامه عجیب مرد ماهشهری !
کوچه پس کوچه های شهر برخی اوقات پر از سوژه هایی ست که نمی توان به راحتی از آن عبور کرد و مجبور می شوی چند دقیقه ای به فکر فرو روی و در رابطه با آن چندین و چند سوال از خودت بپرسی و بی جواب از کنارش با همان سوال هایی که بدجور ذهنت را آزار می دهند عبور کنی. از این پس ذره بین به دستان دوربین به دست می توانند عکس هایی که از گوشه و کنار شهرهای استان گرفته و برای روزنامه ارسال نمایند. عکس ارسالی زیر، کارت ملی یک مرد ماهشهری را نشان می دهد که بر روی آن به جای عکس خودش، عکس دختر جوانی به اشتباه الصاق شده است. البته این گونه اشتباهات نادر است که از قضا این اشتباه نادر برای یک خوزستانی رخ داده است.

استعفای دسته جمعی
محمد صیاد نژاد، سیف الله دهکردی و محمدعلی فرهادزاده سه عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به مشکلات مالی این باشگاه و عدم حمایت مالی مالکان کارخانه فولاد تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتند. اواسط هفته گذشته، پس از جلسه مقتدایی استاندار خوزستان با مالکان کارخانه فولاد خوزستان، فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد که دغدغه مالی باشگاه فولاد برای سال 94 برطرف و مقرر شده مالکان کارخانه فولاد بودجه ای معادل سال قبل به این باشگاه اختصاص دهند. اما با گذشت کمتر از یک هفته از جلسه استاندار خوزستان و مالکان غیرخوزستانی کارخانه فولاد خبر رسید اعضا به دلیل ناامیدی از اجرایی شدن وعده های داده شده تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفته اند.

حاشیه هایی از بازی تیم منتخب خوزستان با هنرمندان

تیم منتخب خوزستان با حضور چند تن از بازیکنان قدیمی فوتبال خوزستان و تعدادی از مسئولان این استان در دیداری به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برابر تیم منتخب ستارگان و هنرمندان کشور قرار گرفتند که این بازی در نهایت به تساوی پر گل شش بر شش رسید تا دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم کنند این در حالی است که منتخب خوزستان با نتیجه شش بر چهار از حریف پیش افتاده بود.
مقتدایی استاندار خوزستان و سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در کنار بازیکنان اسبق فوتبال خوزستان از جمله سیاوش بختیاری زاده، داریوش یزدی، عبدالله ویسی، سید ابراهیم تهامی، افشین کمایی، سیروس نعمتی نژاد، محمد عارف نیا، رحیم حلفی، امید زاهدی، امید حمدی اصل، وحید سلامات، منصور قمر و کریم خالدی و ... در برابر هنرمندان صف آرایی کردند. در تیم هنرمندان نیز نفراتی چون : رضا یزدانی، شهرام فخار، محمد نوازی، علی آذری، سام درخشان، بهروز رهبری فر، پژمان جمشیدی، ادموند بزیک و مهرداد میناوند حضور داشتند. این دیدار خیرخواهانه فوتسال در سالن امام رضا (ع) اهواز با قضاوت، عبدالواحد بیت سیاح و علی پورافشار داوران پیشکسوت فوتبال خوزستان برگزار شد و حدود دو هزار نفر از نزدیک از آن دیدن کردند.
بازیکنان تیم منتخب هنرمندان از نظر سنی جوان تر از بازیکنان خوزستان بودند و به دلیل برگزاری مسابقات متوالی در نقاط مختلف کشور از آمادگی بدنی بیشتری بهره می گرفتند اما بازیکنان تیم خوزستان در میان تشویق های متوالی تماشاگران بازی بسیار خوبی ارائه دادند و چند موقعیت گلزنی را هم از دست دادند.
سید ابراهیم تهامی بهترین بازیکن خوزستان و محمد نوازی بهترین بازیکن تیم هنرمندان در این دیدار بودند. ضمن اینکه بازیکنانی چون افشین کمایی، سیروس نعمتی نژاد و وحید سلامات در تیم خوزستان و پژمان جمشیدی و علی آذری در تیم هنرمندان آماده نشان می دادند. قرار است تمامی عواید این مسابقه به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اختصاص یابد. گفتنی ست که آیت الله موسوی جزایری نیز در این مراسم شرکت کردند. 

گلستانی در شهردار منطقه 3
طی احکامی جداگانه از سوی سید خلف موسوی، شهردار اهواز مجتبی گلستانی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه 3 و محمد امین طالقانی به سمت سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز منصوب گردید. گفتنی است پیش از این علی موزرم پور مدیر منطقه 3 شهرداری اهواز بود و مجتبی گلستانی نیز مدیریت عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز را به عهده داشت. 

طرح پنج هزار واحدی مسکن مهر خوزستان افتتاح نشد !
سفر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان دزفول با حاشیه هایی همراه بود. 
* طرح پنج هزار واحدی مسکن مهر استان خوزستان که قرار بود عصر شنبه با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به متقاضیان واگذار شود، افتتاح نشد. افتتاح نشدن واحدهای مسکن مهر در خوزستان در حالی است که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان یکی از برنامه های مهم سفر وزیر را افتتاح واحدهای مسکن مهر آماده واگذاری در شهرهای مختلف خوزستان عنوان کرد.
* وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی که رییس سازمان تامین اجتماعی وی را همراهی می کردند در قالب کاروانی شامل جمعی از مدیران کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و نیز معاونت درمان تامین اجتماعی خوزستان با چندین دستگاه خودرو از فرودگاه دزفول عازم کوی مهرشهر دزفول محل احداث واحدهای مسکن مهر شده اما در طول مسیر و در بدو ورود به این منطقه خودروی حامل وزیر و هیات همراه مسیر را دور زده و بدون افتتاحیه محل را ترک کردند.
* وزیر تعاون و هیات همراه سپس بر مزار شهید احمد سوداگر و نیز شهدای دزفول در بهشت علی حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
* فرماندار ویژه دزفول در خصوص علت افتتاح نشدن واحدهای مسکن مهر گفت که از آنجا که بخش زیادی از زحمت احداث این واحدهای مسکن مهر بر دوش وزارت راه و شهرسازری بوده لذا افتتاح این واحدهای مسکونی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درست نبود.
* هنگام ورود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجموعه ورزشی شهدای کارگر دزفول برای افتتاح استخر این ورزشگاه ، چند نفر در حال شنا کردن در استخر بودند که دست اندرکاران برگزاری مراسم این افراد را در حضور مدعوین از استخر خارج کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار