شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
همه ی تحریم ها یکباره باید برداشته شود و اگر توافق به گونه ای باشد که تحریم های ظالمانه یکجا و یکباره حذف نشوند،ایران ذلیلی پس از 13 سال مقاومت را به دنبال دارد و این خط قرمز ماست.
خطوط قرمز نظام اسلامی و رهبری در مسئله ی هسته ای
۱-اجازه ی بازرسی،نظارت و دسترسی از مراکز نظامی داده نمی شود،جز همان که در پروتکل الحاقی که قبلا آمریکایی ها برای کشور خودشان پذیرفته بودند و به همان مقدار الزام آور بود.آژانس هسته ۲۸۰بار از آمریکا در خواست بازرسی نموده که آمریکا فقط با ۱۸مورد آن موافقت نمود،آن هم مدیریت شده و در حد عبور از کنار دیوارهای مراکز نظامی
۲-همه ی تحریم ها یکباره باید برداشته شود و اگر توافق به گونه ای باشد که تحریم های ظالمانه یکجا و یکباره حذف نشوند،ایران ذلیلی پس از ۱۳سال مقاومت را به دنبال دارد و این خط قرمز ماست.
۳-تقسیم تحریم ها بین کنگره ،رئیس جمهورها،اتحادیه اروپا و سازمان ملل فریبی بیش نیست ۵+۱،بنشینند مشکلات خود را حل کنند.طرف ما ۵+۱است،نه کنگره نه هیچ کس دیگر.
۴-حمایت از گروه های مقاومت،حماس،جهاد اسلامی،حزب الله لبنان،بیداری اسلامی و از همه مهمتر مسئله ی فلسطین و قدس اصلا قابل مذاکره نیست و هیچ ارتباطی بامذاکرات هسته ای نداشته و ندارد.
۵-پذیرفتن حق مسلم هسته ای ملت ایران و دارا بودن چرخه ی سوخت که حاصل ۱۳سال مقاومت عزتمندانه و هوشمندانه از حاکمیت و ملت است، جزء انتظارات از دستگاه دیپلماسی ما می باشد و باید تقویت شود.
۶-تولید بمب اتم شرعا حرام است و هیچ گونه امنیتی را برای هیچ کشوری تضمین نکرده و نمی کند.
۷-مسئله ی هسته ای یک مسئله ملی و فرا حزبی است.توفیق یا عدم توفیق در مذاکرات با دشمن کینه توز، هیچ ربطی به حزب و گروه سیاسی خاصی ندارد. اگر توفیق حاصل شود ملت و نظام پیروز است چون همه ی ارکان حاکمیت و ملت پیگیر و متحمل سختی های ۱۳ساله بودند و اگر عدم توفیق شد. مقصر دشمن کینه توز و مستکبر است.نظام و ملت با همدلی و همزبانی در کنار هم بوده و خواهند بود.
۸-پیوند و گره زدن اقتصاد کشور و مشکلات اقتصادی و سبد معیشت مردم با مسئله مذاکرات،پیوندی نا مأنوس و غلط و بی تدبیری بود.راه حل مشکلات اقتصادی در عدم تکیه به نفت و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و انضباط مالی مردم و مسئولین می باشد.لذا نسخه ی شفا بخش اقتصاد کشور در اقتصاد مقاومتی است نه لوزان.
۹-حمایت از تیم مذاکره کننده سختکوش به عنوان نمایندگان ملت یک وظیفه ی همگانی است که باید با شیوه ی ((نرمش قهرمانانه)) مورد احتمام قرار گیرد.
۱۰-ما معتقدیم آنچه که ژنرال سلیمانی را ((حاج قاسم )) کرد و متمایز با ژنرال های مدال دار جهان نمود ، عنصر مکتبی بودن و ولایت مداری و بصیرت ایشان است و نه چیز دیگر
298497_178
و معتقدیم آنچه باعث شد ،۵+۱مجبور به تن دادن به مذاکرات شود،همین عنصر و موشک های بالستیک، فجر ۵و … و خطر انقراض رژیم صهیونیستی است، نه لبخند های ظریفانه !!
۱۱- آنچه که باعث شد وندی شرمن ، ارشد مذاکره کننده ی آمریکا در ۵+۱استئفا دهد ، خواسته های ظالمانه ی کشور مطبوع و جریان آی پک صهیونیستی در برابر مقاومت و پافشاری ملت شریف ایران به حقوق هسته ای خواهد بود.
۱۲ -ما بر این باوریم که یک سال زندگی عزتمندانه ((اسد الهی)) بهتر از ۷۰سال زندگی ذلیلانه ظلم پذیری می باشد.
۱۳-عزت و شرف ملت خط قرمز ما در مذاکرات است.نفی سلطه خط قرمز حاکمیت و ملت می باشد،لذا فلسفه ی انقلاب اسلامی بر ((اشداءعلی الکفار و رحماء بینهم)) استوار است.راهبرد اساسی انقلاب ملت ما همین است.
۱۴- ما توانستیم که در دل تحریم های شکننده و همه جانبه ،ماهواره ی امید، مصباح، سحر، ماهواره بر ها ، سلول های بنیادی و نانو تکنولوژی تولید نماییم و هم در بعد معنوی همین جوانان تحریم زده به صورت خود جوش با جمعیت میلیونی در اعتکاف ها، راهپیمایی ها و المپیاد های علمی به وجود آورده و می آوریم.
images0
 
۱۵-ما توانستیم از تحریم های شکننده ، مردمی مقاوم، عزتمند، سربلند، با نشاط و قابل ارائه به عنوان الگو به جهان اسلام و حتی اروپای شرقی داشته باشیم .ما روحانیون ولایتمدار و دشمن شناس بر این باوریم که با توجه به شرایط داخلیجامعه آمریکا ،اعم از اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی و احزاب سیاسی که هم اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستند،در وضعیتی نیستند که علیه ملت آزموده ایران که تجربه ۸سال دفاع مقدس را در برابر صدام افلقی و ۵۳کشور پشتیبانی کننده ی جنگی را دارد ،تهدید به جنگ نظامی کنند.پس تیم مذاکره کننده با جدیت هرچه تمام تر از خطوط قرمز حاکمیت و ملت دفاع کرده و دشمن را نا امید کند.
۱۷-ما بر این باوریم که شرایط منطقه ی غرب آسیا ((خاور میانه)) و از همه مهمتر امنیت رژیم صهیونیستی به نحوی نیست که تهدید نظامی در مذاکرات کارساز باشد و بلکه تیم زحمتکش ما می تواند و باید بتواند دست بالاتر را داشته باشد.تن ندادن به توافق بد نه تنها ما را با گزینه ی جنگ مواجه نمی کند بلکه اقتدار ما را افزایش هم می دهد.
و در آخر باید گفت:تجربه نشان داه که در دور قبل حاظر نشدند حتی ۵%سانتریفیوژ هم بدهند اما امروز ناگزیر شدند به بیش از ۶هزار سانتریفیوژ مستقر در نطنز و فردو تن بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار