شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۰۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
مدیر کل بازرسی استانداری خوزستان اظهار داشت: کارشناسان این اداره کل از شهرداری ، سازمان عمران شهرداری آبادان به منظور رفع مشکل آسفالت و زیرسازی منطقه کوی نیرو که خواست اصلی مردم منطقه است، بازدید میدانی داشته و خواستار تسریع در حل مشکلات مردم شدند.
بازرسان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از ادارات شهرستان آبادان بازدید بعمل آوردند

بازرسان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از ادارات شهرستان آبادان بازدید بعمل آوردند
 به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان سیدکریم سیدنور مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان از بازدید کارشناسان این اداره کل در هیجدم خردادماه سال جاری در سطح شهرستان آبادان خبر داد.

وی اظهار داشت: بازرسان این اداره کل به طور ویژه و میدانی از فرمانداری، شهرداری، بخش مرکزی و سطح شهر آبادان بازدید نمودند.

سید نور  اضافه کرد بازرسان به منظور تکریم ارباب رجوع، اداره امور آب منطقه جنوب، شرکت مخابرات، اداره ثبت احوال و کمیته امداد امام خمینی (ره) را نیز مورد بررسی قرار دادند.

مدیر کل بازرسی استانداری خوزستان اظهار داشت: کارشناسان این اداره کل از  شهرداری ، سازمان عمران شهرداری آبادان به منظور رفع مشکل آسفالت و زیرسازی منطقه کوی نیرو که خواست اصلی مردم منطقه است، بازدید میدانی داشته و خواستار تسریع در حل مشکلات مردم شدند.

وی همچنین تاکید کرد : مسائل و مشکلات شهری و پی گیری درخواست ارباب رجوع می بایست توسط ادارات ذیربط در شهرستان نیز مورد بررسی قرار گیرد.

مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: این اداره کل و بازرسان آن در راستای فرمایشات استاندار محترم برخود واجب می دانند که بر حسن انجام وظیفه و عملکرد  مناسب و ارائه خدمات مطلوب و شایسته از سوی دستگاه های اجرایی استان، شرکت ها، موسسات ، نهاد ها و سازمان ها , نظارت مطلوب داشته باشند.

 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
comment
0
0
comment آقایان از نتیجه و برخورد قاطع با تخلفات دستگاههای اجرایی استان آمار بدهند.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
comment
comment دوست گرامی در برخورد با تخلفات دستگاههای اجرایی هیچگاه هدف مچ گیری و یا افشای اسامی نیست بلکه در این راستا در صورت تخلف به افراد تذکر داده خواهد شد و یا به هیئت تخلفات اداری معرفی خواهند شد و در مرحله آخر پس از گذراندن این مراحل انفصال از خدمت خواهد بود که اداره کل بازرسی در سال گذشته به بسیاری از پرونده های اینچنینی رسیدگی نموده است و در موارد مهم پرونده های آنان در هیئت های تخلفات رسیدگی و منجر به صدور رای گردیده است
comment
یک شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
comment
0
1
comment آقایان اداره کل بازرسی در استان خوزستان از فعالترین ادارات نظارتی می باشد بنده در یک پرونده مهم حقوم به کلی از سوی مقام مسئولی تضییع گردیده و مورد بی احترامی زیادی از سوی این مقام و اطرافیان ایشان قرار گرفته بودم که با یک پیامک کوتاه این مورد را به مدیر کل بازرسی استانداری جناب آقای سید نور گزارش نمودم که در ساعات پایانی شب ایشان با بنده تماس گرفته و بنده را به دفتر خود دعوت نمودند کارشناسانی جهت پیگیری مامور شده و گزارشی در این راستا تهیه شد مقام مسئول به بازرسی دعوت شده و در حضور مدیر کل از بنده عذر خواهی نمود و بنده نیز به حق خود رسیدم در اداره کل بازرسی اینجانب عدالت را مشاهده کردم از همین جا از مدیر کل بازرسی وکلیه پرسنل متعهد و شجاع این اداره کل که در مورد پرونده بنده به زحمت افتادند تشکر و قدردانی می کنم و برای آن مقام مسئول هم دعا می نمایم.
comment
صلواتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
comment
0
1
comment آقای ناشناس محترم برخورد با تخلفات دستگاههای اجرای که محرمانه می باشد چگونه می توان روند برخورد با مدیر و یا کارمندی را منتشر کرد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
comment
0
1
comment جناب آقای سید نور بنده همان کارمندانی هستیم که از برخورد مدیریت .....استان به شما شکایت نمودیم سپاسگزارم از جنابعالی که نامبرده را به اداره کل دعوت نمودید و تذکرات لازم را به وی دادید
comment
سید رسول حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
comment
0
1
comment ناشناس محترم سری به هیئت های تخلفات اداری بزنید و تشکیل پرونده های مختلف را از نزدیک مشاهده نمایید در برخورد با دستگاههای مختلف نهادهای نظارتی بسیاری سهیم هستند که تا جایی که بنده می دانم در صورت دریافت گزارش رسیدگی صورت گرفته است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
comment
0
0
comment خطاب به شهروند اهوازی
لطف بفرمایید شماره پیامک را اعلام نمایید ما نیز مشکل مشابه شما داریم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار