شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۱۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
رقابت استقلال اهواز و صنعت نفت برای لیگ برتری شدن
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فولادنوین اهواز که تیم دوم باشگاه فولاد خوزستان است، فصل گذشته توانست با قهرمانی در لیگ دسته اول سهمیه حضور در لیگ برتر را کسب کند اما به دلیل منع قانونی و تأکید AFC و سازمان لیگ برتر بر عدم حضور دو تیم با یک هیئت مدیره و یا مالک مشترک در لیگ برتر، نمی‌توانند در این رقابت‌ها به میدان بروند.

به این صورت امتیاز تیم فولادنوین در لیگ برتر قرار است به باشگاه دیگری واگذار و یک تیم دیگر جایگزین فولادنوین شود. ابتدا شهرداری اهواز پا پیش گذاشته بود تا امتیاز این تیم را خریداری کند اما اکنون دو رقیب جدی برای شهرداری پیدا شده‌اند. صعنت نفت آبادان و استقلال اهواز که سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارند، به دنبال آن هستند که با خرید امتیاز فولادنوین بار دیگر به لیگ برتر بیایند.

با توجه به رقابت جدی صنعت نفت و استقلال اهواز، شهرداری عقب‌نشینی کرده است تا ابتدا شرایط این دو باشگاه سنجیده شود اما در صورتی که زردپوشان آبادانی و آبی‌پوشان اهوازی نتوانند امتیاز فولادنوین را به دست آورند، شهرداری بازهم به صورت جدی اقدام به خرید سهمیه لیگ برتری این تیم خواهد کرد.

البته مسئولان باشگاه فولاد ابتدا قرار است تکلیف تیم بزرگسالان این تیم را مشخص کنند و پس از مشخص شدن وضعیت تیم فولاد اقدام به فروش امتیاز فولادنوین خواهند کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سید مصطفی شیخ الاسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
comment
0
0
comment بنده بعنوان یک شهروند رضایت ندارم که شهرداری از عوارض پرداختی اینجانب و یا مبالغی که قانونا می بایست صرف آبادانی شهر بشه برای این منظور و تیم داری فوتبال هزینه بشه. البته اگه شهردار بودجه خصوصی دارند اختیار با خودشونه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار