اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:
مدیرکل زندانهای خوزستان با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان؛با مهندس حاجتی رییس این سازمان دیدار و بر اجرای برنامه های هدفگذاری شده توسعه و تحول در زندانها با پشتیبانی سازمان مدیریت تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان در این دیدار که با همراهی معاون اداری مالی؛ کارشناس بودجه و مسئول روابط عمومی زندانهای استان انجام پذیرفت، رضا پوستچی با ارائه گزارشی از اقدامات اداره کل زندانهای استان در عرصه نوسازی ؛توسعه و تحول اداری و بهبود وضعیت زندانها و ساخت زندانهای جدید ارائه کرد .
این مقام ارشد در زندانهای خوزستان از برنامه ریزی های هدفگذاری شده برای انتقال زندان مرکزی اهواز به بیرون شهر و همچنین توسعه زندانبانی هوشمند و… از جمله اولویتهای فراروی نظام زندانبانی یاد کرد و افزود: امیدوارم با ایجاد سازمان مدیریت و حمایت و پشتیبانی آن استان هرچه زودتر از نتایج این برنامه ها در توسعه امنیت و تربیت اجتماعی برخوردار شوند.
مهندس حاجتی هم در این نشست ضمن تشکر از دیدگاه ها و برنامه های اصولی مدیریتی اداره کل زندانهای استان گفت: سازمان از این برنامه ها که افق فراروی نظام زندانبانی و ارتقای بهره وری و توسعه امنیت اجتماعی را نیز در پی دارد حمایت میکند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین با اشاره به طرح انتقال زندان کارون به خارج از شهر و استقرار آن در فضاهای ایجاد شده در مجتمع حرفه آموزی استان ؛ این طرح رابسیار کار آمد و بلکه الگویی شایسته برای انجام طرح های بزرگ با گامهای حساب شده و اصولی دانست و گفت: این طرح کاری را که می بایست با هزینه ای کلان و طی سالها انجام شود را درکمترین زمان ممکن و با کمترین اعتبار ممکن میسر ساخته که حقیقتا جای تقدیر دارد و البته امتیاز دیگر آن هم این است که اجرای این طرح موجب تقویت چیدمان و بهره وری منابع انسانی خواهد شد.
گفتنی است در ادامه این نشست محورهای نیازمند حمایت و مساعدت سازمان مدیریت استان مطرح و مورد بحث قرار گرفت که در نهایت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان نیز تدابیر لازم را پیرامون موارد مطرح شده اتخاذ نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار