شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶

پرواز اهواز - مشهد كه طبق برنامه قرار بود ساعت 12 و 50 دقیقه روز دوشنبه انجام شود، به علت نقص فنی هواپیمای مسافربری آسمان، باجایگزینی هواپیمای دیگر، ساعت 21 از فرودگاه بین المللی اهواز انجام شد.

هواپیمای بوئینگ 727 متعلق به شركت هواپیمایی آسمان و به شماره پرواز 749 كه قرار بود حدود 150مسافر را از اهواز به مشهد انتقال دهد به علت نقص فنی نتوانست این پرواز را به موقع انجام دهد.

سرشیفت شركت هواپیمایی آسمان مستقر در فرودگاه بین المللی اهواز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن غذرخواهی از تاخیر پیش آمده این پرواز گفت: پس از كنترل نهایی هواپیمای بوئینگ، مشخص شد یكی از قطعات حساس هواپیما معیوب است كه پس از هماهنگی به عمل آمده قطعه مورد نظر از تهران به اهواز ارسال شد ولی در نهایت كار به تایید نهایی نرسید و اجازه پرواز صادر نشد.

'فرزان خواجه' افزود: گروه فنی شركت هواپیمایی آسمان تلاش زیادی به خرج داد تا این هواپیما آماده پرواز شود و این تلاش ها منجر به تاخیر طولانی این پرواز شد.

بنا به این گزارش در ساعت 21 یك فروند هواپیمای فوكر 100 جایگزین هواپیمای معیوب و زمین گیرشده بوئینگ 727شد و مسافران از اهواز راهی مشهد مقدس شدند.

شمار زیادی از مسافران كه در بین آنان تعدادی از زایران عراقی دیده می شد، از تاخیر به وجود آمده و پاسخگو نبودن مسوولان شركت هواپیمایی آسمان انتقاد كردند.

مسافران خواستار پرداخت خسارات وارده و عذرخواهی رسمی شركت هواپیمایی آسمان شدند.

سرشفیت شركت هواپیمایی آسمان در فرودگاه اهواز گفت: در مدت بیش از هشت ساعت تاخیر این پرواز، سه بار از مسافران به علت تاخیر پرواز عذرخواهی شد و پذیرایی لازم نیز از مسافران به عمل آمد.

وی گفت: امنیت پرواز برای جلوگیری از حوادث احتمالی اولویت نخست ماست ولی قبول داریم كه مسافران به زحمت افتادند و ناراحتی آنان فراهم شد.

در هفته جاری چندین پرواز فرودگاه اهواز به علت شرایط نامساعد جوی و وزش گرد و خاك با تاخیر طولانی مدت انجام شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار