شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
آیت اله موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز
امام جمعه اهواز افزود: کم آبی معضل خطرناکی در استان خوزستان است و برای برطرف کردن پدیده ریزگردها و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی باید به وضعیت آب استان رسیدگی شود.
 امام جمعه اهواز گفت:برای حل مشکل بیکاری و کاهش آمار جوانان بیکار در خوزستان باید از ظرفیت های بخش کشاورزی در این استان استفاده کرد.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: کشاورزی توسعه پایدار را برای خوزستان به ارمغان می آورد و در حال حاضر تنها راهکار حل مشکل بیکاری در استان خوزستان است.

وی گفت: کارخانه ها و ادارات استان خوزستان ظرفیت خالی برای جذب و اشتغال جوانان بیکار ندارند لذا باید با بهره گیری از ظرفیت های بخش کشاورزی ،دامداری و آموزش جوانان مشکل بیکاری آنان را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری ظرفیت بزرگی برای حل مشکل بیکاری در استان خوزستان می باشد که برای اجرای این طرح نیاز به تامین آب می باشد لذا این موضوع از طریق وزیر نیرو در دست پیگیری است.

آیت الله موسوی جزایری دیگر معضل و مشکل استان خوزستان را پدیده ریزگردها عنوان کرد و افزود:بر اساس بررسی های انجام شده عمده عوامل بروز پدیده ریزگردها در استان خوزستان ناشی از خشک شدن تالاب هورالعظیم است.

وی گفت:برای آبگیری این تالاب باید از طریق رودخانه کرخه اقدام شود تا از نابودی این تالاب و تشدید پدیده ریزگردها جلوگیری شود.

امام جمعه اهواز افزود: کم آبی معضل خطرناکی در استان خوزستان است و برای برطرف کردن پدیده ریزگردها و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی باید به وضعیت آب استان رسیدگی شود.

وی در ادامه به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت:خطوط قرمزی در مذاکرات هسته ای وجود دارد که عبور از آنها ممکن نیست به ویژه مسئله بازدید از مراکز نظامی که در هیچ جای دنیا این امر قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: مذاکره با دانشمندان و کارشناسان هسته ای کشور نیز از دیگر خطوط قرمز است.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به مسئله یمن بیان کرد: آل سعود با حمله بی دلیل و بی رحمانه به کشور یمن برگ سیاهی از خود در تاریخ به جا گذاشته است و کشور ایران همواره حامی مردم مظلوم یمن است.

آیت الله موسوی جزایری همچنین با بیان اینکه ملت ایران به خوبی از 270 شهید گلگون کفن غواص تجلیل کرد بیان داشت:تجلیل بی نظیر مردم ایران از 270 شهید مظلوم جنگ تحمیلی اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی را به دنبال دارد.

وی در خاتمه بیان کرد:مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بعد از ماه رمضان مورد استفاده قرار می گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار