شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
فرماندار ویژه آبادان:
شهبازی: برای ایجاد فضای گردشگری در شهرستان چند پروژه را دنبال می کنیم که یکی از آنها جزیره شادمانی است که توسط سازمان عمران ساحل کارون در حال اجراست. این پروژه با مساحت 48 هکتار در رودخانه بهمنشیر قرار دارد. اعتبار اولیه آن 130 میلیارد تومان می باشد
 شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان ضمن اشاره به فعالیتهای مناسب در حال اجرا در سطح شهر اظهار داشت:درصد ایجاد فضاهای گردشگری مناسب و درخور مردم آبادان هستیم.

وی ادامه داد: برای ایجاد فضای گردشگری در شهرستان چند پروژه را دنبال می کنیم که یکی از آنها جزیره شادمانی است که توسط سازمان عمران ساحل کارون در حال اجراست. این پروژه  با مساحت 48 هکتار در رودخانه بهمنشیر قرار دارد. اعتبار اولیه آن 130 میلیارد تومان می باشد و 7 ماه پیش عملیات احداث آن آغاز شده است، این پروژه از طرح هایی است که مورد تأکید استاندار محترم خوزستان دکتر مقتدایی می باشد. احداث رینگ دوچرخه سواری، پیاده روی، روشنایی کامل جزیره، لحاف بتونی و شمع کوبی در این جزیره انجام شده است.


شهبازی افزود: این پروژه تحت نظارت عالی ما در حال اجراست و امیدواریم فاز اول آن در سال 94 اجرایی شود.

وی باغ موزه دفاع مقدس، محل یادمان ولفجر هشت و یادمان ذوالفقاری را از دیگر پروژه های در دست برنامه ریزی و اجرا اعلام کرد و تأکید نمود: باغ موزه دفاع مقدس که حدود 10 هکتار در فاز اول می باشد، بیش از 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی تأمین شده است و هیأت امناء در شهرستان تشکیل شده و عملیات اجرای آن ان شاء ا... عن قریب با حفظ وضعیت موجود شروع خواهد شد و باید به شکلی راه اندازی شود که مورد استقبال گردشگران واقع شود.

در خصوص یادمان والفجر 8 مقرر گردید که با همکاری فرمانداری ویژه و صدا و سیما نقش این یادمان پررنگ تر از پیش نشان داده شود.
یادمان ذوالفقاری که مکان یابی آن صورت پذیرفته و 1.5 میلیارد تومان از طریق دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان اعتبار در نظر گرفته شده است و در حال حاضر مشاور طرح در آنجا نظارت دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که از تمام پتانسیل های موجود در آبادان برای توسعه کیفی فضای تفریحی و گردشگری در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی به کار ببریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار