اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
آیت الله موسوی جزایری
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیرشان حمایت قاطعانه ای از تیم مذاکره کننده هسته ای داشتند.
به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسوولان و کارگزاران نظام افزود: در این دیدار، معظم له به منتقدان هم توصیه کردند که انتقادهایشان همراه با رعایت اخلاق، منطقی و منصفانه باشد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که روی خطوط قرمز پافشاری داریم و به هیچ وجه کوتاه نمی آییم.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به بیانات معظم له در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: شاه بیت اقتصاد مقاومتی روی آوردن به تولیدات داخلی است که در این زمینه هم نسبت به دو دهه اخیر خیلی پیش رفته ایم.

وی با تقدیر از تولید کنندگان و قطعه سازان داخلی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کنند افزود:رهبر معظم انقلاب هم در این زمینه فرمودند تا وقتی تولیدی در داخل وجود دارد نباید به تولیدات خارجی روی آوریم.

امام جمعه اهواز افزود: این کار نوعی خیانت محسوب می شود که معظم له فرمودند اگر به تولیدکنندگان داخلی کمک کنیم کیفیت اجناس هم بهتر می شود.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: احقاق حقوق مظلومان در راس وظایف این قوه قرار دارد.

وی در عین حال با اشاره به جنایات منافقان بویژه به شهادت رساندن آیت الله شهید بهشتی و 72تن از یارانش اظهار کرد: این ها از جنایات خود نه تنها سودی نبردند که بر عکس جنایت هایشان باعث افزایش بصریت ملت شده است.

آیت الله موسوی جزایری گفت: با این جنایت ها مردم بیدار، منجسم و متحد شده اند و این چوبه داری برای منافقان شد تا با دستان خود قبرشان را بکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار