اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۸
نماینده ولی فقیه در خوزستان
آیت الله موسوی جزایری در دیدار مدیران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار کرد: این شرکت در حوزه فعالیت های فرهنگی هم توانسته در نقاط آسیب پذیر اقدامات مثبتی را انجام دهد.
 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تولیدات خوبی که داشته توانسته در جهت اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و تلاش می کند نیاز کشور به محصول شکر از خارج کمتر شود.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری سه شنبه شب در دیدار مدیران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار کرد: این شرکت در حوزه فعالیت های فرهنگی هم توانسته در نقاط آسیب پذیر اقدامات مثبتی را انجام دهد. 

وی اضافه کرد: البته دشمن در این زمینه دست از کار برنداشته و همواره در این زمینه باید هوشیار و بیدار بود و اقدامات لازم را انجام داد.

آیت الله موسوی جزایری گفت: اسلام مردم را به فقر دعوت نکرده که بنشینیم و تنها به آخرت مان فکر کنیم؛ عزت، اقتدار، رفاه و آسایش با فعالیت های اقتصادی حاصل می شود و با کار اقتصادی باید وقف، فعالیت فرهنگی و اجرای عدالت را سرلوحه اقدامات قرار داد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: هر وقت ارزشهای الهی با حیات دنیا جمع شد آن وقت حیات طیبه که در اسلام به آن اشاره شده تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر چه تلاش جمهوری اسلامی ایران در تامین حیات طیبه است اما کشورهایی مانند آمریکا، اسراییل و عربستان سعودی در این مسیر سنگ اندازی می کنند بنابراین باید با اقدامات اقتصادی خوب مانند آنچه در شرکت توسعه نیشکر انجام شد مسیر رو به رشد خود را ادامه دهیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار