اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
در آیینی با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، رضا غضنفری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خوزستان منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایرنا اسدالله اسدیان مدیرعامل پیشین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان که به مدت 21سال عهده دار این مسئولیت بود به افتخار بازنشستگی نایل آمد. 

غضنفری، پیش از این مسوولیت مدیریت توزیع برق آبادان و شوشتر را بر عهده داشت.

در آیین معرفی مدیرعامل جدید توزیع برق خوزستان، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به همراه تعداد دیگری از مقام های این شرکت، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، نمایندگان آبادان و شوشتر در مجلس شورای اسلامی و مدیران شرکت های تابع توانیر در استان خوزستان حضور داشتند.

شرکت توزیع برق خوزستان مسئولیت نگهداری شبکه های توزیع و برق رسانی به روستاها و شهرهای استان بجز کلانشهر اهواز را برعهده دارد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
كارمند برق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
comment
0
0
comment اميدوارم با رفتن آقاي اسديان پرونده هاي همچن جعل امضا و سرقت كابل... به فراموشي سپرده نشه و از مدير عامل جديد تقاضا داريم اين پرونده را تا حصوص نتيجه و برخورد قاطع با ايشان پيگري كنند و تحت تاثير لابي ايشان خصوصآ نمايندگان مجلس قرار نگيرند .
comment
تلنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
comment
0
0
comment فرازی از سخنان مولای متقیان در خطبه شماره 17نهج البلاغه : توانایى آن ندارد که درباره آنچه بر او وارد مى‏شود حکمى صادر کند . شایسته مسندى که بر آن نشسته است نباشد . و نمى‏پندارد که دیگران را در چیزى که خود بدان جاهل است دانشى باشد و نمى‏بیند که آن سوى آنچه او بدان دست یافته دیگرى را رأى و نظرى بود . اگر مطلبى بر او پوشیده ماند کتمانش کند ، زیرا به جهل خود آگاه است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار