اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
معاون استاندار خوزستان:
سیاحی گفت: به سبب قطعی برق در زمان وقوع پدیده گرد و غبار نیاز به تامین تجهیزات است.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: ١٧ درصد برق کشور هم اکنون از طریق نیروگاههای حرارتی، سیکل ترکیبی و برق آبی این استان تولید می شود.

 احمد سیاحی روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: موضوع برق در این استان حیاتی است و شرایط جوی می طلبد که به این مقوله به صورت ویژه رسیدگی شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بحران برق در استان و کاهش ساعت کاری اداره ها  به میزان یک ساعت، اظهار کرد: هم اکنون با شرایط مطلوب فاصله داریم و ضروت دارد که اعتبارات بیشتری برای این بخش اختصاص یابد. 

سیاحی گفت: بخش قابل توجهی از برق تولیدی در استان در بخش صنعت مصرف می شود و به سبب قطعی برق در زمان وقوع پدیده گرد و غبار نیاز به تامین تجهیزات است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: احداث نیروگاه بهبهان یکی از خواسته های جدی استان است و با توجه به قابلیت تولید انرژی خورشیدی در خوزستان، این بحث باید به طور جدی پیگیری شود. 

وی در ادامه بر ضرورت تعویض شبکه های فرسوده برق در استان تاکید و اظهار کرد: به دلیل شرایط جوی و گرد و غبار، توسعه برق، اصلاح و بهسازی شبکه برق و تعویض شبکه های موجود با شبکه های خودنگهدار ضرورت دارد.

سیاحی همچنین با بیان اینکه رویکردهای مدنظر در استان خوزستان با وزارتخانه های نفت و نیرو محقق می شود گفت: این بدان معنا نیست که با دیگر وزارتخانه ها کاری نداریم اما بیشترین حجم کار در این استان مربوط به این دو وزارتخانه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: رویکرد خوبی در خوزستان سالهای اخیر به مقوله نفت حاصل شده که امید است به توسعه استان در مناطق برخوردار از تاسیسات نفتی نوع نگاه جامع نگری باشد.

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز در این آیین فت: به ازای ٣ درصد کاهش تلفات در شبکه برق این استان یک درصد از میزان تلفات شبکه در کشور کاسته می شود.

حسن کریمی افزود: به همان اندازه که استان خوزستان در تولید انرژی برق کشور ایفای نقش می کند باید به مقوله برق در این استان توجه و اعتبارات ویژه ای تخصیص شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار