اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
دکتر اسماعیل ایدنی: روز جهانی قدس، میراث جاودانه حضرت امام خمینی (ره) به عنوان نماد دفاع و همراهی با مردم مظلوم فلسطین است
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: روز جهانی قدس، میراث جاودانه حضرت امام خمینی (ره) به عنوان نماد دفاع و همراهی با مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، دکتر اسماعیل ایدنی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: روز قدس از منظر انسانی، اعتقادی و اسلامی برای همه انسان های آزاد اندیش و به ویژه برای عموم مسلمانان حائز اهمیت است.

وی افزود: طبیعی است که وظیفه ما در تمامی شرایط به ویژه در این مقطع که تفکرات صهیونیستی، اتحاد و انسجام دنیای اسلام را هدف گرفته سنگین تر خواهد بود.

ایدنی ادامه داد: بدون شک، حضور پرشور و آگاهانه آحاد مردم، مسئولان، اصناف و طبقات اجتماعی در این مراسم و مهمتر از آن انعکاس مطلوب و مناسب این حضور از طریق رسانه ها، خشم افکار عمومی جهان اسلام را علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس و دولت های مرتجع بر انگیخته خواهد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان کرد: جامعه دانشگاهی اعم از اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در این روز مقدس همراه و همگام با آحاد ملت ایران و دنیای اسلام در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس شرکت می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار