شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
در بیانیه حزب اعتماد ملی شاخه خوزستان به مناسبت روز قدس آمده است: اسراییل خلاصه دنیای مادیت است که به مبارزه باپیام آسمانی انبیاء الهی برخاسته و جز به منافع و مطامع شیطانی خود به هبچ چیز نمی اندیشد و برای اخلاق و ارزش های انسانی هیچ قدر و منزلتی قاعل نیست .
به گزارش شوشان، حزب اعتماد ملی - شاخه خوزستان  در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس آورده است:آنچه در طول 70سال گذشته در فلسطین جریان داشته و هنوز نیز باقیست تقابل دو ارتش نیست بلکه رویارویی دو فرهنگ است .

اسراییل خلاصه دنیای مادیت است که به مبارزه باپیام آسمانی انبیاء الهی برخاسته و جز به منافع و مطامع شیطانی خود به هبچ چیز نمی اندیشد و برای اخلاق و ارزش های انسانی هیچ قدر و منزلتی قاعل نیست .

 ایستادگی در برابر صهیونیسم مقاومت در برابرسیطره زشتی ها و پلشتی ها بر سرزمین فرهنگ بشری است دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت و اخلاق انسانی است جبهه مبارزه با اسراییل غاصب محراب عبادت مجاهدان راستین راه خداست ملت بیدار و سلحشور ایران مبارره با اسرابیل را نه یک تاکتیک موقت موضعی بلکه به عنوان یک هدف استراتژیک و دایمی خود می داند و در هر شرایطی این رسالت خویش را فراموش نخواهد کرد.

فردا جمعه هیجدهم تیرماه 1394 برابر با 22رمضان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روزجهانی قدس است. بدون شک ایرانیان غیور همانند سنوات گذشته با بر گزاری راهپیمایی های پر شکوه در سراسر کشور این سنت حسنه به جا مانده از امام راحل (ره)  را به باشکوه ترین شکل برگزار خواهد نمود.

حزب اعتماد ملی شاخه خوزستان نیز حضور مردم سلحشور استان در راهپیمایی روز قدس را نشانه پایبندی به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی دانسته و از آحاد هم استانی های عزیزدعوت می نماید این همایش بزرگ را به باشکوه ترین وجه برگزار نمایند.


 والسلام. حزب اعتماد ملی شاخه خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار