شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
بسم‌الله الرحمن الرحیم
"و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین" «سوره قصص، آیه ۵»

روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی، از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از دیگر سو نماد حمایت از آزادی و انسان ستمدیده است؛ ابتکاری که آرمان‌های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «ماه خدا» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

اکنون حدود سه دهه است که مردم و مستضعفان جهان با فریاد«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را بر سراستکبار جهانی و صهونیسم غاصب سر می دهند.

هر چند سالهاست از این فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی می گذرد شاهدیم که حاکمان مزدوری که بر اریکه‏ های زر و زور خویش تکیه زده بودند یک به یک در حال نابودی هستند و با عاقبت شوم خود دست و پنجه نرم می ‏کنند.

روز جهانی قدس امسال در حالی فرا می رسد که شرایط حساس منطقه ای و جنایات شبانه روزی گروهک های تکفیری در سرزمین های اسلامی و بمباران مردم روزه دار و بی پناه یمن مصداق برادرکشی است.

اينجانب يقين دارم مردم انقلابي و ولايت مدار استان خوزستان خاصه مردم دلير و غيور شهرستان شوش كه در تمامي مقاطع زماني چه در پيروزي انقلاب و جنگ تحميلي و چه در دفاع از آرمانهاي انقلاب هميشه حاضر بوده اند در اين راهپيمايي نيز با شكوه حضور پيدا خواهند كرد تا با اين مانور خود دل رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي امام  خامنه اي را شاد كرده و با مشتي آهنين بر دهان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بكوبند.

خادم مردم شريف شهرستان شوش دانيال - حاج قاسم جلالي نژاد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
comment
0
0
comment سلام حاج قاسم مرد انقلاب . جنگ .وسازندگی است احسنت تبارک الله
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
comment
0
0
comment سلام برای سلامتی حاجی دعا کنید عزیزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار