شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
روز قدس روز وحدت و عزت مسلمانان جهان است. روز قدس، روز پاسداشت آزادیخواهی و آزادگی همه انسان هایی است که چراغ وجدان و جوانمردی و انسانیت شان هنوز هم روشن است. 

روز جهانی قدس، بار دیگر مسلمانان جهان، همدلی و یکصدایی خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر یک رژیم جعلی برآمده از ظلم و جور و استعمار مدرن مدعیان حقوق بشر، به جهانیان نشان خواهند داد. 

امروزه روز جهانی قدس نه تنها به نماد مبارزه در راه دفاع از حقوق مردم فلسطین بلکه به نماد اتحاد و همبستگی همه مسلمانان و آزادیخواهان و آزاداندیشان جهان تبدیل شده است و هر سال که می گذرد اهمیت این نامگذاری حکیمانه و مدبرانه ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بر جهانیان آشکارتر می گردد.

آرمان دفاع از فلسطین و قدس عزیز، آرمانی است که با عزت و حکمت و دیانت و انسانیت ملت ما عجین شده است، آرمانی است که ملت ایران و همه آزادگان جهان، بر سر آن معامله نخواهند کرد.

ملت شریف ایران بار دیگر روز قدس را به عرصه لرزاندن هیمنه ی پوشالی رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد کرد و مردم ولایتمدار اهواز در لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب اسلامی، حضوری پرشور و حماسی برای حمایت از آرمان آزادی فلسطین را با جان و دل و از عمق وجود به نمایش خواهند گذاشت چرا که بفرموده ایشان، مساله فلسطین برای ما یک مساله تاکتیکی نیست، یک استراتژی سیاسی هم نیست، مساله عقیده است، مساله دل است، مساله ایمان است.

بی تردید همه فرهنگ دوستان و هنرمندان و ورزشکاران غیور اهوازی نیز همگام با ملت ایران در این راهپیمایی عظیم حضور فعال خواهند داشت و در این ماه عزیز برای پایان ستم مستکبرین دعا خواهند کرد. 

سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار