شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
پاي درد دل بخشدار گمبوعه
بخشدار گمبوعه با اشاره به وضعيت نامطلوب روستاهاي اين بخش گفت: وضعيت روستاهاي خوزستان در 30 سال پيش بهتر از وضعيت كنوني روستاهاي گمبوعه هستند.
شوشان- بخشدار گمبوعه با اشاره به وضعيت نامطلوب روستاهاي اين بخش گفت: وضعيت روستاهاي خوزستان در 30 سال پيش بهتر از وضعيت كنوني روستاهاي گمبوعه هستند.

بيژن بهمني در گفتگو با شوشان افزود: گمبوعه كه در 10 كيلومتري كلانشهر اهواز قرار دارد در زمينه آب شرب با مشكلات زيادي روبروست. گمبوعه داراي 42 روستاست كه 10 روستاي آن آب شرب ندارند و وعده هاي آبفاضلاب روستايي استان و شهرستان هم براي حل اين مشكل از يكسال پيش تاكنون عملي نشده است.

وي گفت: وضعيت راههاي گمبوعه هم مناسب نيست و برخي راهها هنوز گِلي هستند. مصوبه اي داريم كه طبق آن روستاهايي كه خانواده شهيد دارند بايد جاده هاي آن بهسازي شوند اما روستاهايي در گمبوعه داريم كه داراي دو شهيد هستند اما نه تنها جاده ها بهسازي نشده اند بلكه جاده ورودي روستا هم خاكي است.

وي گفت: بخشداري يك قرص مُسكِن است براي مسئولين ادارات كه مردم روستا را آرام كند اما متاسفانه هيچ حمايتي در اين رابطه نديده ايم.
بخشدار گمبوعه گفت: با وجود اينكه گاز ما به برخي كشورها صادر مي شود اما روستاهاي گمبوعه در 10 كيلومتري كلانشهر اهواز از نعمت گاز محرومند و هنوز پيرزناني وجود دارد كه براي تامين گاز خود، سيلندرهاي گاز را روي دوش مي كشند و اين در حالي است كه طبق قانون اگر شبكه گاز از مجاورت يك روستا عبور كند دولت موظف است به آن روستا گازرساني كند.

بيژن بهمني با اشاره به وضعيت نابسامان فرهنگي در بخش گمبوعه گفت: متوليان فرهنگي استان در حوزه فرهنگ داراي عملكرد ضعيف و تاسف باري هستند. براي نمونه بيش از 36 سال از انقلاب مي گذرد اما همه ساله ايام ماه مبارك رمضان و محرم و مناسبت ها مي گذرد اما يك مُبلغ براي تبليغ مسائل فرهنگي و ديني به روستاهاي گمبوعه اعزام نمي شود و بعضا مردم گمبوعه در مسائل ابتدايي شرعي خود هم آگاهي كافي ندارند و اين در حالي است كه عامل بيشتر ناامني ها، بي بند و باري ها، قانون شكني ها، دعواها، سرقت ها و ... عدم توجه به مسائل فرهنگي است.

وي در پايان از مسئولين خواست تا به وعده هاي خود عمل كنند و توجه بيشتري به روستاهاي بخش گمبوعه داشته باشند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
comment
0
0
comment مشکل شما اینه که [...] نیستید وگرنه نماینده ها براتون یقه پاره میکردند!!!!
روستاهای عرب نشین استان در بدترین وضع بسر می برند ولی آقایون فقط از مظلومیت [...]سخن می رانند!!!!!!!
comment
پسر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
comment
0
0
comment اقا برید از سیدشریف بخواید ....مگه شمابیشترین رای بهش ندادید ....
خلایق هرچه لایق
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار