شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
اعضا هیئت رئیسه، اساتید و كاركنان روزه دار و مؤمن دانشگاه همگام با ساير اقشار مردم هميشه در صحنه اهواز، حضور پررنگي به نمايش گذاشتند و با حضور حماسی خود در اين راهپيمايي، هم صدا با همه شركت كنندگان، با سردادن شعار مرگ بر امريكا و مرگ بر اسرائيل، جنايات این رژیم کودک کش رامحكوم كردند.
همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و به منظور ارج نهادن به فرمان معمار كبيرانقلاب امام خميني (ره) و همگام با مردم شهيد پرور و هميشه در صحنه ايران اسلامي،دانشگاهيان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نيز حضوري پرشكوه در راهپيمايي روز قدس داشتند.

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، اعضا هیئت رئیسه، اساتید و كاركنان روزه دار و مؤمن دانشگاه همگام با ساير اقشار مردم هميشه در صحنه اهواز، حضور پررنگي به نمايش گذاشتند و با حضور حماسی خود در اين راهپيمايي، هم صدا با همه شركت كنندگان، با سردادن شعار مرگ بر امريكا و مرگ بر اسرائيل، جنايات این رژیم کودک کش رامحكوم كردند.

در اين راهپيمايي كه از خیابان امام خمینی(ره) تا مصلي نماز جمعه اهواز ادامه داشت راهپيمايان با شعار "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسراييل" انزجار خود را از رژيم غاصب و جعلي اسرائيل و همه حاميان آنها اعلام نمودند و ضمن اعلام حمايت از مردم مظلوم فلسطين و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بار ديگر با آرمانهاي امام راحل و مقام معظم رهبري بيعت كردند.



شایان ذکر است از طرف روابط عمومی دانشگاه و با همکاری مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز، چهار ایستگاه سنجش سلامت در مسیر راهپیمایی و مصلی نماز جمعه برپا گردید و تعداد دو هزار بسته آموزشی بهداشتی شامل مسواک، خمیردندان، بروشور، پمفلت با موضوعات پیشگیری از بیماریها و نحوه شستن صحیح سبزی و میوه و همچنین خودکار و پلاستیک با چاپ شعار روز جهانی بهداشت در بین راهپیمایان توزیع شد.







comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
comment
0
0
comment معنی حضور پر رنگ را نیز فهمیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار