اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
خدادادی افزود: خدمات هلال احمر برگرفته از ارزش‌ها، فرهنگ و ایثارگری است و باید با برنامه ریزی صحیح به رفع نیازمندی‌های جامعه بپردازیم.
فعالیت‌های هلال احمر خوزستان با محوریت توانمندسازی اقشار محروم عملیاتی می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: محرومیت زدایی‌ هلال احمر فقط در حوزه خوراک و پوشاک نیست و محوریت محرومیت زدایی هلال احمر خوزستان توانمندسازی اقشار محروم جامعه می باشد.

به گزارش روابط عمومی جمیعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی با بیان اینکه هلال احمر تجلی همبستگی انسان‌های جهان است، اظهار داشت: هلال احمر به ویژه در خوزستان می‌تواند نقش مهمی برای تحقق همدلی و همزبانی میان اقشار و جوامع را فراهم کند.

وی افزود: خدمات هلال احمر برگرفته از ارزش‌ها، فرهنگ و ایثارگری است و باید با برنامه ریزی صحیح به رفع نیازمندی‌های جامعه بپردازیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: استان خوزستان با توجه به نوع اقلیم، تنوع آب و هوا، تعداد جاده‌ها، کوهستان‌های برف گیر، بیابان‌ها و سواحل نیاز به تنوع در امداد دارد و هلال احمر باید با رعایت اصول هفتگانه خود به خدمات دهی در این استان زرخیز بپردازد.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای مهم هلال احمر در خوزستان رفع محرومیت زدایی است، عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای امسال محرومیت زدایی در رأس برنامه‌ها قرار گرفته و متناسب با زمان آن‌ها را اجرا می‌کنیم.

خدادادی گفت: محرومیت زدایی‌های هلال احمر فقط در حوزه خوراک و پوشاک نیست و محوریت محرومیت زدایی هلال احمر خوزستان توانمندسازی است.

وی اظهار داشت: ما بر آن هستیم که حقوق اقشار محروم را به آن‌ها آموزش داده و آموزش‌های پیشگیری به آن‌ها ارائه دهیم تا آسیب پذیری آنان در برابر مشکلات کمتر شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: با توجه به کمبود پایگاه‌های امکانات و پایگاه‌های امدادی اقدام به آموزش همگانی با عنوان طرح توانمندسازی روستاییان ساکنان حاشیه جاده‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار