اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
معاون بهره برداری شرکت آبفا اهواز:
دشتی زاده تاکید کرد: تاکنون در خصوص عدم نصب پمپ به طور مستقیم برروی شبکه آب توسط شهروندان محترم به دفعات هشدار داده شده است و نیز انتظار می رود شهروندان از ایجاد انشعاب غیرمجاز آب درراستای ممانعت از ورود گل و لای ناشی از فشار معکوس واردشده از طریق پمپ های مکش آب در شبکه خودداری نموده تا از بروز کدورت و عواقب مصرف این آب در شبکه مصرفی پیشگیری گردد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، سعید دشتی زاده درخصوص برخی مطالب منتشرشده مبنی بر وجود کلر مازاد در آب آشامیدنی در شهر اهواز گفت: این شرکت در محدوده مناسبی از روزهای گرم سال جهت پیشگیری از بروز بیماری های قابل انتقال از طریق آب شرب، مطابق با برنامه های ابلاغی وزارت نیرو و همچنین مراکز نظارتی بهداشت، اقدام به افزایش میزان کلر باقیمانده می نماید.

دشتی زاده افزود: عملیات آهک پاشی در راستای گندزدایی فاضلاب روهای شهری نیز با همکاری کارشناسان بهداشت و شهرداری های مناطق صورت می پذیرد .

وی تاکید کرد: تاکنون در خصوص عدم نصب پمپ به طور مستقیم برروی شبکه آب توسط شهروندان محترم به دفعات هشدار داده شده است و نیز انتظار می رود شهروندان از ایجاد انشعاب غیرمجاز آب درراستای ممانعت از ورود گل و لای ناشی از فشار معکوس واردشده از طریق پمپ های مکش آب در شبکه خودداری نموده تا از بروز کدورت و عواقب مصرف این آب در شبکه مصرفی پیشگیری گردد.

لازم است شهروندان در ساعات پرفشاری آب در طی روز اقدام به ذخیره آب سالم در یک منبع ذخیره نموده و درساعات کم فشارتر ضمن نصب پمپ برروی این منابع از آب سالم بهره مند گردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار