اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه چهارمین جلسه شوراي فرعي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان حمیدیه با حضور اعضاي مرتبط به رياست  فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری  تشكيل گرديد كه در ابتدا مسئولين كميته هاي 4 گانه ذيل اين شورا گزارشي از اقدامات انجام شده را ارائه دادند.

سپس  جواد دغلاوی  فرماندارشهرستان حمیدیه  در اين جلسه به آمار کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان حمیدیه اشاره کردند و گفتند: با توجه به شناسایی افرادی که مواد مخدر را در سطح شهرستان توزیع میکنند، شاهد افزایش کشفیات و اقدامات موثر در امر مبارزه با مواد مخدر بوده ایم.فرماندار در ادامه خاطر نشان کرد: هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد در زمینه مهار مصرف مواد مخدر فعالیت كند. همچنين ایشان ابرازداشتند : فرهنگ سازي و اطلاع رساني از آسيب هاي استفاده از مواد مخدر خصوصاً مواد صنعتي نوظهور، شناسایی توزیع کنندگان اصلی و خرده فروشان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروههای مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است .

همچنين خطاب به اعضاي شوراي فرهنگی شهرستان اظهار داشت: مسئولین نهادهای فرهنگي شهرستان با جديت، آگاه سازي و اطلاع رساني را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پيگيري و در این زمینه کوتاهی نکنند و برنامه ريزي هاي لازم در جهت  فراهم آوردن امكانات ورزشي و تفريحي براي جوانان و بالا بردن روحيه نشاط در آن ها انجام شود.

فرماندار در پایان خاطر نشان کرد : تسهيلات اشتغالزايي به معتاداني كه ترك اعتياد كنند، و پاك بودن آنها پس از مدتي اثبات شود اعطا مي شود تا به عرصه اقتصادي جامعه باز گردند و بتوانند در جامعه جايگاه قبلي خود را پيدا كنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار