اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
معاون استاندارخوزستان:
خبیر با اشاره به اینکه در خوزستان رسانه ها روز به روز در حال رشد هستند گفت: امروزه هیچ چیز از دیدگان مردم مخفی نیست؛ اطلاع رسانی و خبر کمک می کند تا مردم با آگاهی بیشتری در ارتباط با مسایل جامعه و مسوولان باشند.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: خبرنگار به نبض زندگی متصل است، وقتی نبض زندگی می تپد خبرنگار هم کار می کند.

 فرج ا... خبیر شامگاه شنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در محل تالار اجتماعات گیت بوستان در اهواز اظهارکرد:تا زمانی که زندگی جریان دارد خبر هست و تا زمانی که خبر باشد خبرنگار هم وجود دارد.

وی گفت: هر چه روابط اجتماعی پیچیده تر باشد ضرورت اطلاع رسانی نیز پیچیده تر می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: اصحاب رسانه باید تخصصی کار کند و در هر حوزه خبرنگار باید به طور تخصصی کار کند.

وی با اشاره به اینکه در خوزستان رسانه ها روز به روز در حال رشد هستند گفت: امروزه هیچ چیز از دیدگان مردم مخفی نیست؛ اطلاع رسانی و خبر کمک می کند تا مردم با آگاهی بیشتری در ارتباط با مسایل جامعه و مسوولان باشند.

خبیر بیان کرد: خبرنگاران باید به دنبال قوی تر کردن رسانه ها باشند و امید است که همواره تعدادی از خبرنگاران برجسته کشور از خوزستان باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز بیان کرد: در خبر به دقت، سرعت و صحت نیاز است تا با اطلاع رسانی درست جامعه ای آگاه تر داشته باشیم.

همایون قنواتی افزود: تاپارسال تعداد پایگاه های خبری خوزستان دو پایگاه بود که از پارسال تا امسال به 29 پایگاه دارای مجوز افزایش یافته است.

وی گفت: هم اکنون 85 رسانه و نشریه خبری در خوزستان فعال، و 22 هفته نامه، ماهنامه و فصل نامه در این استان وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود در 24 مرداد امسال هیات مدیره جدید خانه مطبوعات خوزستان انتخاب می شوند.

قنواتی گفت: خبرنگاران باید به کاستی ها و ضعف در جامعه بپردازند و نباید مسایل جزیی راه را برای پیشرفت و توسعه ملی سخت کند.

در این آیین از تعدادی از خانواده شهدای خبر و برگزیدگان جشنواره رسانه ها و مطبوعات تجلیل شد.

همچنین در این همایش تعدادی از خبرنگاران به بیان مشکلات جامعه خبرنگاران پرداختند.

این آیین با حضور تعدادی از خبرنگاران و مسوولان استانی برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار