شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
عباس پاپی زاده
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با احداث یک بیمارستان 400 تخته در شهرستان دزفول خبر داد.
 نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با احداث یک بیمارستان 400 تخته در شهرستان دزفول خبر داد.

  در آیین افتتاح مرکز پرتو درمانی خیریه دزفول که با حضور دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی برگزار شد افزود:در صورت احداث ، این بیمارستان نخستین بیمارستان ساخته شده از اعتبارات دولتی در دزفول خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تخت های بیمارستانی و مراکز درمانی در دزفول با کمک خیرین ساخته شده اند اظهار کرد:شهرستان دزفول در بخش بهداشت و درمان کمترین بار مالی را بر دوش دولت داشته است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود:با توجه به موافقت وزیر بهداشت برای ساخت این بیمارستان از هم اکنون پیگیری برای دریافت مجوزهای لازم در کوتاهترین زمان انجام می شود.

پاپی زاده با اشاره به کمک خیرین شهرستان دزفول در ساخت بیمارستان و مراکز درمانی افزود: خیرین سلامت در دزفول در زمینه ساخت پایگاه اورژانس نیز پیش قدم شده اند.

وی همچنین ضمن تشریح عملکرد دولت یازدهم در زمینه بهداشت و درمان گفت:با اجرای طرح تحول نظام سلامت اتفاق بزرگی در حوزه سلامت در کشور رخ داد و بار سنگینی از دوش مردم برداشته شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت را حاصل تعامل خوب دولت و مجلس به ویژه شخص وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دانست و افزود:به رغم اقدامات خوبی که در بخش های مختلف در دزفول انجام شده هنوز این شهرستان در حوزه سلامت با مشکلات جدی روبروست.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز با قدردانی از مشارکت خوب مردم خیر دزفول در حوزه سلامت گفت:مردم دزفول همانگونه در دوران هشت سال دفاع مقدس پیشقدم و پیشگام بودند در حوزه سلامت نیز مشارکت های خوبی داشته اند.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی در خصوص موافقت این وزارتخانه با ساخت بیمارستان 400 تختی دزفول گفت:وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی موافق ساخت این بیمارستان در دزفول است اما پولی برای ساخت آن موجود نیست لذا باید منایع لازم برای اجرای این طرح را تعریف کرد و انتظار می رود با تعریف منابع مالی بتوان این بیمارستان را در دزفول ساخت.

وی گفت:سالانه باید دو هزار تخت بیمارستانی در کشور احداث شود اما در حال حاضر اعتباری برای آنها نیست.

عضو شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این آیین گفت:از دولتمردان انتظار می رود نگاه ویژه ای نسبت به شهرستان دزفول به عنوان شهر نمونه کشور داشته باشند و به مشکلات و کمبودهای دزفول نباید مانند سایر شهرهای برخوردار کشور نگریست.

حسین گلستانباغ افزود:اگر مسوولان تفاوتی بین دزفول و سایر شهرهای برخوردار قایل نیستند چه بهتر مردم دزفول لوح زرین نمونه شدن خود را بازگردانند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت:خوزستان استانی است که همه ارکان نظام باید با نگاه ویژه به آن توجه شود.

دکتر هاشمی در سفری یک روزه به استان خوزستان از بیمارستانهای ابوذر اهواز ، نظام مافی شوش و مراکز درمانی دزفول دیدن کرد.

با حضور وزیر بهداشت مجهزترین مرکز پرتو درمانی خیریه کشور و نیز اورژانس 115 هوایی شمال خوزستان در دزفول افتتاح شدند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
comment
0
0
comment حضور نماینده محترم دزفول باید این نکته را بداند که متاسفانه در این شهرستان با وجود نیازمندی های درمانی در این شهرستان باز هم هیچگونه اعلام نیازی از سوی ادارات این شهرستان دیده نمی شود. و مسائل نژادی بیشتر در این شهرستان مطرح است. وگرنه میان این همه فارغ التحصیل در زمینه های مختلف پزشکی چرا باید وضعیت اینگونه شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار