شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص بیمه خبرنگاران گفت: در بیمه کردن خبرنگاران مشکلی نداریم،
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات باید جایی شروع و جایی بسته شود، گفت: هیچ کاری غیرقانونی یا خارج از اساس نامه در این انتخابات انجام نمی دهیم.

همایون قنواتی روز شنبه در حاشیه انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتخابات خانه مطبوعات بالاخره باید انجام می شد و ما طبق یک آیین نامه باید کارمان را پیش ببریم.

وی افزود: موکول کردن انتخابات، هر بار و به هر بهانه ای به زمانی دیگر درست نیست.

قنواتی گفت: مجمع عمومی خانه مطبوعات خوزستان سه بار آگهی رسمی در روزنامه های این استان چاپ کرد و با برگزاری چندین جلسه، ثبت نام خبرنگاران در خانه مطبوعات اعلام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: خانه مطبوعات مجمعی از اهالی رسانه و خبرگزاری ها برای بررسی کاستی ها و مشکلات خبرنگاران در حوزه آموزش، مسکن و دیگر مسایل است که خبرنگاران بتوانند به صورت سازماندهی شده به نیازهای خود دسترسی یابند.

وی یادآور شد: دخالت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این انتخابات در همین حد نظارت است و کمترین دخالت را در روند مدیریت و عملکرد خانه مطبوعات خواهیم داشت.

قنواتی با اشاره به اینکه مطالبات خبرنگاران باید از طریق اعضای خانه مطبوعات پیگیری شود، گفت: خانه مطبوعات قبلی هفت سال پیش با بحران روبه رو بود و وجود بحث های غیر مطبوعاتی بین اهالی رسانه، گریبانگیر مطبوعات این استان بود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با انتخابات جدید و فضای بوجود آمده گام های بهتری برداشته شود و بخشی از همکاری ها در حوزه رسانه از طریق خانه مطبوعات پیگیری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص بیمه خبرنگاران با بیان اینکه در بیمه کردن خبرنگاران مشکلی نداریم، گفت: مدیران باید فهرست خبرنگاران را برای بیمه شدن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه کنند.

نخستین دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات اهواز در سال 87 انجام شد و دومین دوره آن امروز با حضور مسوولان مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

مقرر شد نتایج این انتخابات پس بررسی و رفع ابهام اعلام می شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خبرنگار
|
-
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
comment
0
1
comment مدیران فهرست خبرنگارهاشون رو برای تقدیر روز خبرنگار به اداره شما دادند اما خبری از تقدیر نشد!!!
فعلا این رو حل کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار