اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
فرماندار حمیدیه خواستار ضرورت اجرای مصوبات جلسات «اتلاف حیوانات ناقل بیماری‌های خطرناک» در این شهرستان شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، جلسه اتلاف حیوانات ناقل بیماری‌های خطرناک با حضور اداره‌های مربوطه در شهرستان حمیدیه برگزار شد.

در این جلسه فرماندار حمیدیه با اشاره به فصل بازگشایی مدارس و خطری که کودکان و نوجوانان دانش‌آموز را از گازگرفتگی توسط حیوانات بیماری‌زا نظیر سگ‌های ولگرد تهدید می‌کند اظهار کرد: باید تمام تلاش‌ها و امکانات لازم جهت کنترل و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در راستای پیشگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین حیوان و انسان و سالم‌سازی محیط جامعه انجام شود.

جواد دغلاوی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری‌های خطرناک در سطح شهر و روستاها، اجرای سریع همه مصوبات و فعالیت بیش از پیش کمیته‌های اتلاف شهری و روستایی را خواستار شد.

 وی در ادامه افزود: از آنجایی که تشخیص حیوانات اهلی از غیراهلی امکان‌پذیر نیست بنابراین بیش از هر گونه اقدامی باید این امر از طریق شهرداری و دهیاری‌ها و با اطلاع شهروندان صورت گیرد.
فرماندار حمیدیه در پایان از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست در زمینه ارتقای اجرای مصوبات جلسات شورای سلامت با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید، تلاشی مضاعف کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار