اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: توریست درمانی، راه اندازی کارخانه داروسازی، راه اندازی کارخانه سرم سازی و تجهیز مرکز جامع توانبخشی هلال احمر استان از جمله مواردی بود که در این نشست مشترک بدان اشاره شد.
در نشست مشترک مسئولان جمعیت هلال احمر استان خوزستان با هیأت مجارستانـی، بر ایجاد تعامل و همکاری در زمینه های مختلف سلامت، توانبخشی و درمان اضطراری تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی با اشاره به حضور هیأت مجارستانی به دعوت سازمان منطقه آزاد اروند و استانداری خوزستان گفت: با توجه به پتانسیل های بالای هلال احمر خوزستان به ویژه با وجود زمینه های مناسبی که در منطقه آزاد اروند و سایر نقاط استان موجود است، می توان به این گونه نشست های همکاری برای رشد و توسعه دستگاه های مرتبط با حوزه سلامت و توانبخشی امیدوار بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: توریست درمانی، راه اندازی کارخانه داروسازی، راه اندازی کارخانه سرم سازی و تجهیز مرکز جامع توانبخشی هلال احمر استان از جمله مواردی بود که در این نشست مشترک بدان اشاره شد.

وی با اشاره به بازدید هیأت مجاری از مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: با توجه به بحث مهم و درآمدزای توریست درمانی به خصوص برای کشورهای همسایه می توان به منظور روزآمدکردن مرکز با دستگاه های جدید همانند دستگاه توپوگرافی، پروتز الکترونیکی و سایر تجهیزاتاز توانمندی های این هیأت تجاری استفاده و به گسترش فعالیت های توانبخشی مبادرت کرد.

دکتر خدادادی با بیان اینکه این هیأت تجاری درصدد اخذ و کسب مساعدت هایی از طریق صلیب سرخ مجارستان برای هلال احمر استان و منطقه آزاد اروند هست، تصریح کرد: ما باید با هماهنگی جمعیت هلال احمر کشور، امور بین الملل جمعیت و مراکز مرتبط، نیازهای خود را اعلام کرده و همچنین در راستای سرمایه گذاری این هیأت بتوانیم همکاری های مشترک را گسترش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تأکید بر استقبال هیأت مجاری از ایجاد تعامل مشترک در زمینه های مختلف گفت: طراحی و اجرای بیمارستان های پرتابل در بخش درمان اضطراری از جمله توانمندی های این هیأت است که جمعیت هلال احمر می تواند در این خصوص از تجارب و دانش آنها بهره مند شده و در راستای ارتقای توان امدادی گام های بلندی را بردارد.

وی با اشاره به مقوله مهم ازدیاد سرطان بیان کرد: با توجه به تلاش ها و پیگیری های متعدد جمعیت هلال احمر خوزستان در جهت تأسیس و راه اندازی مرکز بین المللی تشخیص و درمان سرطان، هیأت مجارستانـی آمادگی خود را برای کمک به راه اندازی این مرکز اعلام کرد.

دکتر خدادادی همچنین از اعلام آمادگی این هیأت تجاری به منظور راه اندازی کارخانه داروسازی برای کمک به یکی از سازمان های مردم نهاد استان در حوزه تولید دارو خبر داد و گفت: در استان خوزستان با توجه به خلاء موجود، راه اندازی یک کارخانه داروسازی از اولویت بالایی برخوردار است که هیأت مجاری می تواند به رفع این کمبود کمک کند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار