اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
مدیرکل ورزش خوزستان:
کیانی زاده با تجلیل از نقش خبرنگاران به عنوان یاوران جامعه ورزشی کشور به تشریح رشد ورزش این استان پرداخت و گفت:ورزشکاران خوزستانی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل از آن از جایگاه سوم به جایگاه دوم درکشور رسیدند.
اهواز- ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت:رشد و ترقی ورزش و موفقیت ورزشکاران مرهون حضور خبرنگاران در رودیدادهای ورزشی و تلاش آنان می باشد.

به گزارش ایرنا فرامرز کیانی زاده عصر یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی برپا شده بود اظهار داشت:خبرنگاران بدنه ای از ورزش هستند که نقش مهمی در بیان نارسایی ها و حل کمبودها و در نتیجه انعکاس موفقیت های ورزشکاران دارند.

وی با تجلیل از نقش خبرنگاران به عنوان یاوران جامعه ورزشی کشور به تشریح رشد ورزش این استان پرداخت و گفت:ورزشکاران خوزستانی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل از آن از جایگاه سوم به جایگاه دوم درکشور رسیدند.

کیانی زاده ارتقای جایگاه ورزش خوزستان را به رتبه اول کشور را از اولویت های امسال این اداره کل برشمرد و اظهار داشت:گسترش ورزش همگانی ، روستایی و عشایری و نیز رفع نقاط ضعف از اولویت های مهم این اداره کل می باشد.

مدیر کل ورزش وجوانان خوزستان با اشاره به مسوولیت های این اداره درزمینه امور جوانان اظهار داشت:ازجمعیت پنج میلیونی خوزستان یک میلیون و700 هزار نفر آنرا جوانان تشکیل می دهند که باید برای آنان برنامه ریزی داشت.

وی گفت: ورود به امور فرهنگی از دیگر برنامه هایی است که این اداره کل در آن فعال و پویا می باشد.

در این آیین مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز گفت : این سازمان تلاش دارد تا با انعکاس رویداد های ورزشی در رشد ورزش خوزستان ایفای نقش کند.

مسلم رحیمی اظهارداشت:صدا و سیمای مرکز خوزستان آماده است تا مسابقات فوتبال حساس لیگ دسته یکم باشگاه های ایران را و نیز دیگر مسابقات مهم ورزشی را به طور زنده پخش کند.
در این آیین از خانواده علی هویسی خبرنگار عکاس که اخیرا در سانحه رانندگی جان خودرا از دست داد تجلیل و به رسم یاد بود هدایایی به خانواده آن مرحوم اهدا شد.

خبرنگاران فعال در عرصه ورزش استان خوزستان نیز در این آیین مورد تجلیل قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار