اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
بسم الله الرحمن الرحيم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
ترجمه:
ای پیامبرهرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

برادر پاسدار احمد حياري از عزيزان خطه شهيد پرور شوش دانيال سرزمين مقدسي كه با اهداي شهداي زيادي به اسلام و انقلاب ثابت كرد كه در سخت ترين موقعيت ها مردانش از دادن جان خود براي اسلام هراسي ندارند با حضور درحرم مطهر حضرت زینب (س) و در کسوت مدافع حرم آل الله جان خود را فدا نمود و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله الحسین (ع) نوش جان کرد .

تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا... الحسین (ع)است که در روز عاشورا فرمودند آيا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند.

امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع می نمایند و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی سر خود را رقم می زنند .

اينجانب به نوبه خود از طرف پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان شوش دانيال كه در طول دفاع مقدس با ايثار و فداكاري دين خود را به اسلام ادا كردند این عطیه الهی را به شهيد احمد حياري تبريك گفته و به فرمانده معظم كل قوا ، خانواده و همرزمان اين مجاهد سترگ ، مسولين محترم شهرستان شوش دانيال علي الخصوص امام جمعه محترم آيت الله حاج سيد محمد امام و عموم مردم و متدينين شوش دانيال تسليت و تعزيت ميگويم.

والسلام عليكم و رحمت الله

خادم مردم شريف شوش دانيال-حاج قاسم جلالي نژاد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
comment
0
1
comment احسنت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
comment
0
0
comment رحمت الله عليه
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
comment
0
1
comment طیب الله انفاسکم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
comment
0
0
comment احسنت حجي قاسم
كانديداي حوزه شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار