اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳




در هفته دولت و همزمان با روز کارمند با حضورفرماندار ، مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی ، از کارمندان نمونه ادارات شهرستان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه ، جواد دغلاوی فرماندار این شهرستان  گفت : هر سال درهفته دولت فرصت خوب و مغتنمی است تا مدیران و کارکنان ادارات با بازنگری و ارزیابی عملکرد خود در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خود بکوشند .

وی افزود هفته دولت تداعی کننده نام و خاطره دو شهید والا مقام و پیشرو در خدمتگزاری و ساده زیستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی شهیدان رجایی و باهنر است و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید بر تمامی کارکنان دولت و دستگاهی اجرایی در تمامی سطوح اداری واجب است در عمل ادامه دهنده راه  این بزرگواران که همانا خدمت به  مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است ،باشند.

فرماندار حمیدیه در این مراسم از تلاش تمامی کارکنان ادارات و نهاد های دولتی در شهرستان حمیدیه  تقدیر و تشکر کرد و ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند تاکید کرد : شهرستان حمیدیه به دلیل نوپا بودن و کمبود نیرو و امکانات در ادارات استقرار یافته با حجم کاری بالای مواجه است و تلاش کارکنان ادارات در انجام امور را شایسته تقدیر و تشکر دانست.

دغلاوی  در ادامه خاطر نشان کرد : یک سیستم اداری موفق حاصل تلاش دسته جمعی و یک تیم موفق کاری است و تمامی کارکنان یک مجموعه می بایست در انسجام و هماهنگی وتعامل بایکدیگربا انجام یک هدف مشخص برای دستیابی به هدف تلاش کنند.

 لازم به ذکر است در خاتمه این مراسم به تعدادی از کارکنان نمونه ادارات از سوی فرماندار، و جمعی از مسئولین لوح تقدیر به رسم یادبود اهدا شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار