اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
استاندار خوزستان در شورای اداری :
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم اقدام عملی همه مسئولان برای رفع مشکلات خوزستان، گفت:وضعیت این استان در بخش اشتغال نسبتا بد بوده و بیکاری جوانان نیز زیاد است.
 آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری عصر شنبه در نشست شورای اداری خوزستان با حضور معاون حقوقی رییس جمهوری، گفت:در زمان کنونی با درخواست های مردم به ویژه جوانان مواجهیم که بیکار بوده، ازدواج نکرده اند و از مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی رنج می برند.

وی اضافه کرد:این افراد در امیدیه، ماهشهر، شوشتر و اهواز حاشیه نشین شده اند و نیاز به اشتغال و کار دارند.
آیت الله موسوی جزایری با تاکید بر لزوم همت مسئولان برای اشتغالزایی، گفت:ظرفیت اشتغال در بخش دولتی در بسیاری موارد تکمیل است و برای اشتغالزایی در بخش غیردولتی نیز به سرمایه نیاز است و در این عرصه با جوانانی مواجهیم که سرمایه کافی برای ایجاد شغل را نیز ندارند.

****
استاندار خوزستان نیز در این نشست گفت:با وجود کاهش اعتبارات، جنب و جوش خوبی در استان به دور از روزمرگی وجود دارد و روزمرگی در این استان مفهومی ندارد.

عبدالحسن مقتدایی با تاکید بر لزوم کسب رضایت مردم برای کسب رضایت حق، افزود:باید خالق موضوع های جدید باشیم و در کنار همدلی هم افزایی باشد که با هم افزایی اتفاق های خوبی در استان افتاده است. 

استاندار خوزستان افزود:این موفقیت مرهون و مدیون تمامی مرزداران است و این افتخار برای اینها در بخش اقتصادی و نظامی و انتظامی است که کمترین قاچاق در استان خوزستان است، اگر چه بعضا' از دیگر نقاط به غیر از مرز رسمی شاید قاچاق انجام شود. 

مقتدایی اضافه کرد:اگر تملک دارایی های ما حدود چهار هزار و 800 میلیارد ریال باشد مدیریت استان تنها برای 500 میلیارد ریال حق برنامه ریزی دارد که بگوید در کدام نقطه هزینه شود.
 
استاندار خوزستان اظهار کرد: مجموعه ای از تمامی شایستگی های یک ایثارگر در خانواده های خوزستان وجود دارد. 

وی افزود:اتفاق خوب و مطلوبی که در خوزستان افتاد، اجرای طرح 550هزار هکتاری احیای اراضی کشاورزی استان بود که 17 سال با وجود فراهم بودن تمامی امکانات راکد بود و با سفر رییس جمهوری از سر گرفته شد و اثرات آن را در تمامی بخش های خوزستان شاهدیم. 

***
رئیس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت:خوزستان اقتصاد دوم کشور است، ولی نرخ بیکاری آن بالاست.

سیدحسن دهدشتی افزود: 30 درصد منابع آبی و 30 درصد زمین های مستعد کشاورزی در خوزستان است، اما هنوز E.C یا میزان شوری آب در بسیاری از مناطق بالای چهار هزار و پنج هزار میکروموس است و در بسیاری از مناطق با مشکل تامین آب شرب مواجه هستیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:با توجه به نفت، مالیات بر ارزش افزوده در استان باید قابل توجه باشد اما متاسفانه این گونه نیست.

دهدشتی گفت:15 درصد جمعیت کشور در تهران است و 35 درصد ارزش افزوده کشور را دارد، برنامه ششم را پیش رو داریم و فرصتی برای دولتمردان است تا عدالت را رعایت کرده و موارد لازم را در آن بگنجانند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار