اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
سید موسی بلادیان در آیین تجلیل از دستگاه برتر استان در امر نماز با اشاره به شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی مدیریت اسلامی گفت: توجه شهید رجایی به مقوله نماز می تواند به عنوان بهترین راهنما و الگو برای انسان معرفی شود.
جمعیت هلال احمر خوزستان به عنوان دستگاه برتر استان در برپایی نماز در نوروز 1394 از سوی ستاد اقامه نماز کشور شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، سید موسی بلادیان در آیین تجلیل از دستگاه برتر استان در امر نماز با اشاره به شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی مدیریت اسلامی گفت: توجه شهید رجایی به مقوله نماز می تواند به عنوان بهترین راهنما و الگو برای انسان معرفی شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان خوزستان در جمع نمازگزاران هلال احمر استان خوزستان با بیان اینکه توسعه  و ترویج فرهنگ نماز می بایست به عنوان یک راهبرد مهم و اساسی، جدی گرفته شود، افزود: در ارزیابی های صورت گرفته از سوی ستاد اقامه نماز استان در نوروز امسال، دستگاه هایی که در راستای اقامه نماز اهتمام بیشتری ورزیده بودند، شناسایی و به مرکز معرفی شدند.

وی افزود: در این ارزیابی ها، جمعیت هلال احمر استان خوزستان به عنوان دستگاه برتر در برگزاری و اقامه نماز در نوروز 94 از طرف ستاد اقامه نماز کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم که ظهر امروز در نمازخانه جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، لوح تقدیر ستاد اقامه نماز کشور توسط سید موسی بلادیان به دکتر علی خدادادی مدیرعامل هلال احمر خوزستان اعطا شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شوش دانیال نوری زاذه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
comment
0
0
comment باسلام تبریک میگوییم این افتخار بزرگ را به مدیر عاملجناب اقای دکتر خدادادی وپرسنل خدوم وامدادگران وجوانان وداوطلبان انشالله همیشه پایدار وسرافراز باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار