شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: بهبود کیفیت زایشگاه ها و بخش های نازایی علاوه بر اینکه در زمینه رشد سطح علمی کشور بسیار موثر است می تواند به افزایش نرخ باروری نیز کمک کند
به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، دکتر مهوش زرگر، فلوشیپ نازایی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: رشته IVF رشته ای پویاست که بطور مستمر ابتکارات و پیشرفت های جدیدی در آن ایجاد می شود به همین جهت مسئولین باید در خصوص تجهیز این بخش و خریداری وسایل مورد نیاز همت بیشتری به خرج دهند.

وی افزود: سعی شده است تا تجهیزات به روز و مناسب در جهت ارائه خدمات بهتر به مراجعین تهیه گردد و در همین راستا امکانات انجام اعمال جراحی نظیر هیستروسکوپی، لاپاراسکوپی، IVF، میکرواینجکشن، IUI و فریز جنین در این مرکز فراهم شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بخش نازایی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اهواز یک بخش دولتی است و در آن میزان فرسایش تجهیزات به دلیل استفاده فراوان بالاست، لذا این تجهیزات بطور مستمر نیاز به سرویس و بروز رسانی دارند و از مسئولین انتظار می رود این موضوع را مد نظر داشته و در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان یکی از استان هایی است که مسئله ناباروری در آن شیوع بیشتری نسبت به سایر مناطق دارد، ادامه داد: یکی از حوزه هایی که در راستای افزایش نرخ باروری و جمعیت می توان به آن توجه نمود، بخش های درمانی ناباروری است.

زرگر در پایان گفت: با توجه بیشتر به بخش های نازایی و برطرف کردن مشکلات باروری و ایجاد تمهیدات درمانی برای خانواده هایی که به شدت علاقه دارند صاحب فرزند شوند، می توان گام های موثری در راستای افزایش میزان نرخ باروری و جمعیت برداشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار