شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
مدیرعامل آرامستان های اهواز:
برون عنوان كرد: خوشبختانه شهردار اهواز همكاری خوبی برای ساخت این آرامستان داشته و بابت این حمایت و همكاری از وی تشكر می‌کنم. شهردار همچنین دستور ویژه رسیدگی به پروژه آرامستان باغ فردوس را داده است.
 مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: به‌منظور سهولت رفت‌وآمد مردم، پل و جاده دسترسی به آرامستان جدید اهواز باید تکمیل شود.

حسین برون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: ظرفیت آرامستان اهواز (بهشت‌آباد) تا ۶ ماه دیگر پر می‌شود و نیاز است آرامستان جدید موردحمایت قرار بگیرد.

وی افزود: آرامستان باغ فردوس به‌عنوان آرامستان جدید اهواز، متأسفانه جاده و پل دسترسی به آن هنوز تکمیل‌نشده كه به ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. تاكنون تعداد ۲۰ قطعه در این آرامستان آماده‌شده ولی متأسفانه استقبالی از آن نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز تصریح كرد: اگر ظرفیت این آرامستان اهواز تكمیل شود (كه البته تا پایان امسال این‌گونه خواهد شد) مردم باید آرامستان باغ فردوس را انتخاب كنند.

برون بیان كرد: استفاده و حتی استقبال مردم از آرامستان باغ فردوس مستلزم این است كه پل و جاده دسترسی آن هرچه سریع‌تر تكمیل شود.

وی عنوان كرد: خوشبختانه شهردار اهواز همكاری خوبی برای ساخت این آرامستان داشته و بابت این حمایت و همكاری از وی تشكر می‌کنم. شهردار همچنین دستور ویژه رسیدگی به پروژه آرامستان باغ فردوس را داده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز در ارتباط با علت تكمیل نشدن جاده دسترسی و پل آرامستان باغ فردوس گفت: در حال حاضر به دلیل كمبود بودجه این دو مسئله نیمه‌کاره بوده و باید تكمیل شوند. تكمیل شدن این پل و جاده دسترسی به یک عزم جدی و مساعدت معاونت عمرانی استانداری خوزستان نیاز دارد تا با اختصاص بودجه هرچه سریع‌تر تكمیل شود.

برون در پایان یادآور شد: بازسازی و نوسازی مزار سردار شهید هاشمی و همچنین اختصاص قطعه ویژه مدافعان حرم از جمله كارهای انجام‌شده توسط این سازمان هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار