امام علی (ع): كسى كه دانشى را زنده كند هرگز نميرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره)، دکتر کامبیز معصومی سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) از راه اندازی سامانه جامع رسیدگی به شکایات در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز خبر داد و اظهار کرد: رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مراجعین و کارکنان، پیش بینی راه های متفاوت و متنوع برای این منظور، دسترسی آسان مراجعین و کارکنان به کارشناسان رسیدگی به شکایات مرکز، امکان بررسی و آمارگیری دقیق موارد رسیده از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت است و به یاری خدا با پیگیری های انجام شده سامانه ای جامع با دسترسی های
متنوع برای رسیدن به این مقصود در این بیمارستان راه اندازی شده است.
معصومی در ادامه به هدف از ایجاد سامانه جامع رسیدگی به شکایات مرکز اشاره کرد و گفت: دسترسی آسان مراجعه کنندگان، بیماران و کارکنان به کارشناسان رسیدگی به شکایات، تسریع در پیگیری شکایت رسیده تا رسیدن به نتیجه، جمع آوری اطلاعات و استفاده از آنها در تصمیمات جزئی و کلان مرکز از جمله اهداف راه اندازی این سامانه بوده است.
وی با بیان اینکه مراجعه کنندگان می توانند از طریق راه های مختلف شکایات خود را جهت ثبت در سامانه، با کارشناسان رسیدگی به شکایات مرکز مطرح نمایند ادامه داد: مراجعه کنندگان می توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی " h-imam.ajums.ac.ir/shekayat" یا با ارسال پیامک به سامانه پیامک مرکز به شماره 100013002299 و همچنین از طریق پست الکترونیکی himam.ajums.ac.ir موارد خود را با کارشناسان رسیدگی به شکایات مرکز مطرح کنند.
معصومی در همین خصوص ادامه داد: مراجعین عزیز همچنین می توانند از طریق تماس تلفنی با تلفن همراه واحد رسیدگی به شکایات به شماره 09165051270 و شماره تماس مستقیم 32227366-061 با کارشناسان مرکز در واحد رسیدگی به
شکایات تماس گرفته و مراتب خود را جهت ثبت در کمیته اعلام کنند.
وی افزود: مراجعه کنندگان همچنین می توانند به شکل حضوری به کارشناسان رسیدگی به شکایات مرکز مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه مراتب خود را جهت بت در سامانه و پیگیری مطلوب ارائه کنند.
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) به یکی از قابلیت های مهم سامانه جامع رسیدگی به شکایات این مرکز اشاره کرد و گفت: یکی نکات بسیارحائز اهمیت سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمارستان امام خمینی(ره) امکان
برقراری ارتباط الکترونیکی با اتوماسیون اداری مدیران گروه و مسئولین مرکز است و این امر سرعت رسیدگی به شکایات و انتقادات دریافت شده را بسیار افزایش می دهد.
معصومی با اشاره به نکات مثبت و حائز اهمیت سامانه جامع رسیدگی به شکایات مرکز آموزشی درمانی امام
خمینی(ره) گفت: عدم حضور فیزیکی مراجعه کننده جهت ثبت و پیگیری شکایت، امکان پیگیری مرحله به مرحله شکایت توسط شاکی از طریق سامانه، صرفه جویی در مصرف کاغذ، در دسترس بودن کارشناسان رسیدگی به شکایات در 24 ساعت شبانه روز، ثبت و بایگانی تمامی مشخصات شکایات در سامانه، امکان آمار گیری در بازه های زمان مختلف و استفاده از آن ها در تصمیم گیری های جزء و کلان مرکز از جمله نکات مثبت، مهم و حائز اهمیت این سامانه است.
وی در پایان گفت: مراجعین می توانند، در صورت بروز مشکلات احتمالی در روند درمان، در 24 ساعت شبانه روز از طریق راه های ارتباطی پیش بینی شده به واحد رسیدگی به شکایات مرکز مراجعه کنند و این اطمینان را داشته باشند که
مشکل آنها در سریع ترین زمان و مطلوب ترین شکل پیگیری خواهد شد.