اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
علی خدادادی افزود: شهداء این بعد سوم یعنی ارتفاع را تکمیل می کنند که خداوند آنها را برمی گزیند و از بین ما گلچین کرده و بی شک شهید احمد حیاری اولین شهید مدافع حرم شهرستان شوش، این لیاقت و این شایستگی را داشت که خداوند او را به عرش خویش برد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان و هیأت همراه با حضور در منزل شهید مدافع حرم، سروان پاسدار احمد حیاری، با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی با بیان اینکه انسان در مسیر زندگی و حیات خویش، یک طول، یک عرض و یک ارتفاع را تجربه می کند، اظهار کرد: در واقع طول همان سن و سال هر انسان است،  عرض خورد و خوراکی است که برای حیات روزمره می خورد و می آشامد و ارتفاع به عنوان اصلی ترین بعد زندگی، خوبی ها، تقوا، ایمان و مهربانی هر انسان است که هر چه بیشتر باشد به خدا و عرش کبریایی نزدیک تر می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: شهداء این بعد سوم یعنی ارتفاع را تکمیل می کنند که خداوند آنها را برمی گزیند و از بین ما گلچین کرده و بی شک شهید احمد حیاری اولین شهید مدافع حرم شهرستان شوش، این لیاقت و این شایستگی را داشت که خداوند او را به عرش خویش برد.

وی با تأکید بر اینکه نباید به خانواده های شهداء تسلیت گفت، تصریح کرد: باید به آنها که این افتخار بزرگ نصیبشان شده باید تبریک گفت و برای شهید نیز علو درجات را از خدای منان خواستار شد.

حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان نیز در این دیدار به مقام و منزلت شهداء اشاره کرد و گفت: وقتی در نماز میت می گویم"خدایا این عزیز از دست رفته را در بالاترين جايگاه ها قرارش ده و خاندانش را در این دنیا  جانشين او قرار ده" در واقع برای اشخاصی است که به مرگ طبیعی از این دنیا می روند اما مقام و منزلت شهداء نزد پروردگار آنقدر بالاست که در بالاترین مقام بدون سفارش قرار دارند و نیازی هم به جانشین ندارند چون شهداء همیشه زنده هستند.

وی افزود: شهدا در خانواده اینقدر متواضع هستند که برخی مسائل را به خانواده های خود نمی گویند بلکه راز و خاطره ی آنها را باید از همسایگان، دوستان و همرزمانشان شنید و قطعاً این خاطرات می بایست جمع آوری شده و برای آموزش نسل آینده به کار گرفته شوند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار