اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان
خدادادی افزود: همچنین در این مرحله از اجرای طرح محرومیت زدایی در استان و با توجه به نزدیک شدن ماه مهر، اقلام آموزشی،کمک آموزشی و پوشاک که توسط جمعیت هلال احمر و با کمک خیرین تهیه شده بود بین دانش آموزان این مناطق توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان ها، مرحله دیگری از طرح محرومیت زدایی در بخش مرکزی شهرستان اندیکا اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی با اشاره به حضور اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در برگزاری این طرح گفت: یک تیم پزشکی با همکاری جمعیت هلال احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیماران مناطق محروم بخش مرکزی شهرستان اندیکا را به صورت رایگان معاینه کردند.

وی با بیان اینکه طرح محرومیت زدایی از سال گذشته در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است، افزود: این تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، بینایی و شنوایی سنج بودند که از روز سه شنبه تا جمعه به مدت چهار روز در منطقه حضور داشتند و به ارائه خدمات داوطلبانه رایگان به اهالی بخش مرکزی اندیکا پرداختند.

دکتر خدادادی با اشاره به برنامه های جمعیت هلال احمر خوزستان در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استان تصریح کرد: بزودی یک بیمارستان سیار با کادر متخصص برای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم در یکی از کانون های جمعیتی شهرستان اندیکا مستقر شده و بیماران این مناطق به صورت رایگان معاینه و درمان می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: این جمعیت در راستای خدمات بشر دوستانه ابتدا مناطق محروم را شناسایی و پس از نیاز سنجی با یک برنامه ریزی دقیق نسبت به رفع محرومیت ها اقدامات لازم را انجام می دهد.

وی افزود: همچنین در این مرحله از اجرای طرح محرومیت زدایی در استان و با توجه به نزدیک شدن ماه مهر، اقلام آموزشی،کمک آموزشی و پوشاک که توسط جمعیت هلال احمر و با کمک خیرین تهیه شده بود بین دانش آموزان این مناطق توزیع شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا نیز در حاشیه اجرای این طرح گفت: خدمات رسانی در مناطق این شهرستان به علت وسعت و پراکندگی با مشکلات زیادی روبه رو است.

شاپور باقری ارائه آموزش برای مقابله با حوادث طبیعی و انسانی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته بیش از یک هزار نفر از مردم شهرستان اندیکا آموزش های اولیه مقابله با حوادث را فرا گرفته اند.

اندیکا از شهرستان های تازه تأسیس استان خوزستان است که با سه بخش مرکزی، چلو و آبژدان در شمال شرقی خوزستان قرار دارد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
علی شهماروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
comment
0
0
comment به هفتکل هم توجه کنید یا نه اینجا دیگه هفتکل محروم نیست؟
comment
علی شهماروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
comment
0
0
comment جناب دکتر خدادادی مدیر عامل محترم هلال احمر خوزستان هلال احمر شهرستان هفتکل ده ساله که هنوز افتتاح نشده است؟! تا کی باید این پروژه ادامه داشته باشد؟!
comment
شهماروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
comment
0
0
comment بازم نظرمو انعکاس ندادین؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار