اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
 اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز در لوح تقدیری که به محمود جانقربان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اهداء نمود   از  وی  و کارکنان زحمتکش شرکت به خصوص خانم  شهناز احمدی روزبهانی مشاور امور زنان و خانواده این شرکت تقدیر کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، ارزانی بیرگانی در این لوح تقدیر از شهنار احمدی روزبهانی به دلیل همکاری با دفتر امور بانوان فرمانداری شهرستان اهوار در برگزاری برنامه های هفته دولت  تقدیر و تشکر کرد .

وی در ادامه این لوح تقدیر آورده است: سلامتی و موفقیت روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم .

شایان ذکر است  با توجه به نقش زنان و خانواده ها در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه و نهادینه کردن  مفاهیم کاربردی اولیه  مدیریتی  و در راستای ترویج و همگانی نمودن مدیریت مصرف و در نظر گرفتن انرژی برق به عنوان یکی از زیرساخت های ضروری رفاه اجتماعی ،  مشاور امور زنان و خانواده شرکت برق منطقه ای خوزستان  به مناسبت هفته دولت ‏کارگاه آموزشی " نقش زنان در گسترش فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق" را با حضور مشاوران  امور زنان و خانواده دستگاههای اجرایی استان خوزستان در هتل نیشکر اهواز  برگزار کرد .

گفتنی است این کارگاه آموزشی یک روزه توسط امور زنان و خانواده با همکاری روابط عمومی، معاونت برنامه ریزی و تحقیقات و              معاونت منابع انسانی برگزار شد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار