شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعم از هیئت رئیسه، دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان، در پی فاجعه دردناک منا و جان باختن تعداد زیادی از حجاج بیت الله الحرام و اعتراض به بی کفایتی خاندان آل سعود در مدیریت فریضه حج
به گزارش وب دا خوزستان، در این تجمع دانشگاهیان با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون مرگ بر آل سعود، عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز ایرانی با غیرت، صاحب عزاست امروز، خائنان حرم امن الهی، وارثان ابی سفیان و ابی لهب، روی اسلاف خویش را سفید کردند، حریم امن خدا آزاد باید گردد و یا ایها المسلمون اتحدوا، اتحدوا، نسبت به وقوع حادثه منا اعتراض کرده و انزجار خود را عملکرد نادرست حکام سعودی ابراز نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین عادلی نژاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این تجمع گفت: حادثه تلخ منا به علت سوء مدیریت رژیم آل سعود رخ داده است و با گذشت سه روز از این حادثه، مجامع بین المللی سکوت کرده و به وظایف و رسالت ذاتی خود عمل نمی کنند.

حجت الاسلام عادلی نژاد افزود: مطالبه بزرگ جهان اسلام و مردم ایران این است که دولت بی کفایت سعودی باید نسبت به افکار عمومی جهان پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: اگر آل سعود اعتقاد دارد خطایی مرتکب نشده باید فیلم های ضبط شده از طریق دوربین های مداربسته را به مسلمانان و افکار عمومی جهان نشان دهد تا شفاف سازی شود و مسلمانان بدانند چه خاندان پلیدی امروز خود را خادم الحرمین می داند.

حجت الاسلام عادلی نژاد تصریح کرد: گذر زمان به خوبی نشان می دهد که حرمین شریفین به دست کسانی افتاده است که از این راه، ثروتهای میلیاردی اندوخته اند تا به امور و مقدرات مسلمانان حاکم شوند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: دانشگاهیان باید برای بیداری جهان اسلام بیشتر تلاش کنند.

دکتر علی خدادادی قائم مقام دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: دانشگاهیان خواستار این هستند که هرچه زودتر، دولت آل سعود نسبت به مشخص کردن سرنوشت مفقودین و تسکین درد خانواده های آنان اقدام کند.

گفتنی است در بخشی از بیانیه پایانی این تجمع امده است: با توجه به فتنه انگیزی روز افزون عربستان سعودی در منطقه زرخیز خاورمیانه و حوادث خونبار اخیر حج، انجمن اسلامی دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و هیات دانشجویی محبان اهل بیت علیهم السلام اعلام می داریم حکومت سعودی باید مسئولیت این فاجعه خونبار را که ناشی از سوء مدیریتشان است بپذیرد و ضمن دلجویی از خانواده های معظم حجاج بیت الله الحرام، خاطیان این امر را به اشد مجازات برساند.










نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار