اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
با حضور معاونت اداری مالی سازمان تعاونی روستایی استان ، شیوا مرادی به عنوان رئیس اداره تعاون روستایی رامشیر منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر ،صبح امروز (یکشنبه) طی مراسمی با حضور عالیپور معاونت اداری مالی سازمان تعاونی روستایی استان و سعید فیوضی فرماندار رامشیر، شیوا مرادی به عنوان رئیس اداره تعاون روستایی رامشیر منصوب شد.
سعید فیوضی در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت به بازماندگان حادثه منا اظهار داشت :این حادثه دردناک بار دیگر بی کفایتی مسئولان سعودی را در برگزاری موسم حج نشان داد .
فیوضی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه تعاون روستایی در ارائه خدمات به روستاییان اظهار داشت :کار این عزیزان تاثیر بسزایی در خدمت به روستاییان دارد و در همین راستا از رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان انتظار داریم تا با جدیت در جهت خدمت به مردم رامشیر بویژه روستاییان تلاش نمایند.
درادامه عالیپور با تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از زحمات محمدی اظهار داشت :با توجه به اینکه در این مدت آقای محمدی علاوه بر مسئولیت اداره تعاون روستایی رامهرمز و با حفظ سمت مسئولیت اداره تعاون روستایی رامشیر را نیز برعهده داشت در جهت خدمت رسانی مطلوب تر صلاح دیده شد که خانم مرادی به عنوان رییس جدید اداره معرفی شود و انتظار می رود با تلاش و پیگیری های ایشان شاهد تحولی جدی در رامشیر باشیم.
سپس محمد محمدی رئیس سابق اداره تعاون روستایی رامشیر گزارش مختصری از وضعیت کنونی و عملکردتعاون روستایی شهرستان ارائه داد و ضمن قدردانی از مسئولین شهرستان موفقیت های کسب شده توسط این اداره را مدیون پشتیبانی و حمایت مسئولین شهرستان به خصوص فرمانداری دانست.
در این مراسم شیوا مرادی رئیس جدید اداره تعاونی روستایی رامشیر نیز اظهار داشت  : با توکل به خدای متعال و همکاری و همدلی با مسئولان شهرستان بتوانیم بخش تعاونی های شهرستان را که مستعد برای توسعه است در همه بخش ها به پیشرفت در خور و شایسته برسانیم  .
وی خاطر نشان کرد به عنوان خدمتگذار مردم به ویژه روستاییان تمامی تلاش خود را در راستای خدمت به شهرستان به ویژه بخش تعاونی روستایی به کار خواهم گرفت.
درپایان فرماندار رامشیر با قدردانی از خدمات و تلاش های محمدی در دوره سرپرستی این مجموعه برای مرادی در سمت جدید تعاون روستایی شهرستان رامشیر آرزوی توفیق کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار