اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
شهبازی در جلسه کمیته ورزش بانوان عنوان کرد:
شهبازی در جلسه کمیته ورزش بانوان عنوان کرد: نقش پررنگ زنان در عزت و سرافرازی آبادان نقش پر رنگ زنان در عزت و سرافرازی آبادان؛ این گوشه ای از سخنان شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در جلسه کمیته ورزش بانوان این شهرستان بود.

شهبازی در جلسه کمیته ورزش بانوان عنوان کرد: نقش پررنگ زنان در عزت و سرافرازی آبادان
 نقش پر رنگ زنان در عزت و سرافرازی آبادان؛ این گوشه ای از سخنان شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در جلسه کمیته ورزش بانوان این شهرستان بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان جلسه کمیته ورزش بانوان با حضور شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان، ادیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مختار مسئول ورزش شرکت پالایش نفت آبادان و جمعی از نمایندگان امور بانوان و خانواده ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.
شهبازی در این بین ضمن برشمردن جمعیت مؤثر بانوان در آبادان گفت: حضور زنان آبادانی در قالب سازمان های مردم نهاد، ورزش، موسسات خیریه و فرهنگی و هنری بسیار چشم گیر است.
وی گفت: بخش اعظم از 66 سازمان مردم نهاد شهرستان را بانوان تشکیل می دهند و آنان هستند که نقش پر رنگی در عزت و سرافرازی ایفا می کنند.
فرماندار ویژه آبادان از افتتاح قریب الوقوع خانه بانوان آبادان خبر داد و خاطر نشان کرد: سیاست ما احداث و راه اندازی مکانی امن و شایسته در جهت ایجاد محلی برای تعامل و تبادل افکار بودیم که در این بین با احداث خانه بانوان آبادان و افتتاح قریب الوقوع آن توسط یکی از مقامات کشور و استاندار محترم خوزستان گامی مؤثر در جهت حضور بانوان در جامعه داشته باشیم.
وی در ادامه به بانوان حاضر در جلسه توصیه کرد که حاشیه های شهر را در جهت دانش افزایی بیشتر بانوان آن مناطق را مد نظر خود قرار دهند.
شهبازی در حاشیه این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم صبحگاه نیروی دریایی ارتش در نوشهر گفت: همگان می دانند چندی پیش با افشاگری هایی که صورت گرفت مشخص شد که حکام آل سعود تمام تلاش خود را به کار برده اند که در جریان موضوع هسته ای آمریکایی ها را جهت حمله به ایران تحریک و ترغیب کنند. حتی عربستان کار را تشکیل کمپین سیاسی در این خصوص کشاند. آنها هر مشکلی را که از بی تدبیری خودشان ناشی می شود را به دیگران از جمله ایران نسبت می دهند. جا دارد به روح تمام جان باختگان این حادثه درود بفرستیم و آرزوی صبر جزیل برای بازماندگان داشته باشیم.تمام کسانی که در دنیا با جمهوری اسلامی زاویه دارند، فرمایشات رهبری را اوج قدرت و منطق یک رهبر دانستند.
وی همچنین از زحمات مدیریت اداره ورزش و جوانان و امور ورزش نفت در خصوص حمایت از ورزش بانوان تشکر کرد.
شایان ذکر است در این نشست مقرر شد، بانک اطلاعاتی زنان ورزشکار شاغل در ادارات جمع آوری و جهت شرکت در رده های تیمی جشنواره ورزشی مهر اروند به اداره ورزش و جوانان عودت داده شود.
برگزاری مستمر آموزش دو میدانی بانوان شاغل در استادیوم تختی با همکاری امور ورزش پالایش نفت از دیگر مصوبات این جلسه بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار