شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
مشاور و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تأکید نمود مسایل و مشکلات ارباب رجوع و شهروندان می بایست توسط دستگاه های اجرایی و ادارات ذیربط با اهتمام و جدیت مورد بررسی و نسبت به رفع کمبود ها، مشکلات اقدام نمایند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان مشاور و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: کارشناسان در معیت معاون این اداره کل از فرمانداری و ادارات شهرستان دشت آزادگان بازدید داشته اند.

سیدکریم سیدنور افزود:بازرسان در راستای امور محوله و دستورات استاندار محترم جناب آقای دکتر مقتدایی مبنی بر خدمت رسانی مطلوب توسط دستگاههای اجرایی و به منظور نظارت بر حسن اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به بازدید از فرمانداری، اداره آب و فاضلاب شهری، تأمین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، جهاد کشاورزی، بهزیستی، نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی و درمانگاه تأمین اجتماعی اقدام کردند.

وی درخصوص اختلافات بوجود آمده در نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان دشت آزادگان اظهار داشت با پیگیری های بعمل آمده، از مدیرکل تعاون روستایی و همچنین فرماندار شهرستان دشت آزادگان خواستار حل سریع موضوع شده تا در روند خدمت رسانی به کشاورزان زحمتکش آن شهرستان خللی ایجاد نگردد. وی همچنین بیان داشت تنها درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان با کمبود کادر درمانی( پزشک متخصص و پرستار) و تجهیزات پزشکی و حداقل امکانات اقدام به خدمت رسانی به شهروندان می نماید. که از مسؤلین استان و مدیریت درمان تأمین اجتماعی خواستار رسیدگی، تجهیز و تکمیل درمانگاه جهت ارایه خدمات مطلوب تر شدند.

وی تأکید نمود مسایل و مشکلات ارباب رجوع و شهروندان  می بایست توسط دستگاه های اجرایی و ادارات ذیربط با اهتمام و جدیت مورد بررسی و نسبت به رفع کمبود ها،  مشکلات و موانع بر اساس قانون اقدام نمایند.

                                 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار