شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
دکتر شهبازی سهم جنوب خوزستان را در حوزه صنایع کشور، نقشی غیرقابل انکار عنوان نمود و گفت: از کنگره مذکور و آقای دکتر علوی انتظار داریم که زمینه ی حضور درخشان صنایع آبادان را در این کنگره به نحو احسن فراهم گردد.
شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره سراسری همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت که قرار است سی ام دیماه در اهواز برگزار شود اظهار داشت: شهرستان آبادان به عنوان شهر اولین ها به عنوان چهره ی صنعت کشور مطرح است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ، پیش از ظهر امروز با حضور شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ،دکتر علوی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای خوزستان (دبیر کنگره ی مذکور) و همچنین مدیران صنایع پالایشگاه، پتروشیمی، شهرک های صنعتی و بنادر و دریانوردی آبادان جلسه ای جهت حضور و معرفی صنایع شهرستان آبادان در این کنگره برگزار شد.

شهبازی در این خصوص بیان کرد: آبادان از دیرباز سابقه ای طولانی در حوزه ی صنعت نفت، برق، آب، شیلات، نیشکر و همچنین صنایع پتروشیمی داشته است. همچنین در بعد علمی دانشگاه صنعت نفت آبادان و جندی شاپور و شهید چمران اهواز از افتخارات کشور می باشد.

فرماندار ویژه آبادان سهم جنوب خوزستان را در حوزه صنایع کشور، نقشی غیرقابل انکار عنوان نمود و خاطر نشان ساخت: آبادان در صنعت کشور به عنوان شهر اولین ها چهره است، ما از کنگره مذکور و آقای دکتر علوی انتظار داریم که زمینه ی حضور درخشان صنایع آبادان را در این کنگره به نحو احسن فراهم گردد.

وی ضمن اشاره موقعیت راهبردی آبادان در این زمینه گفت: امیدوارم با توجه به سطح علمی دانشگاه صنعت نفت آبادان و همچنین نقش تأثیرگذار صنایع گوناگون این شهرستان، برگزاری این کنگره بتواند نگاه نخبگان، مدیران صنایع و دانشگاهیان کشور را به این سمت جلب کند. 

در این جلسه همچنین مدیران صنایع آبادان آمادگی خود را جهت حضور در این کنگره اعلام کردند.

شایان ذکر است نوزدهمین کنگره ی سراسری همکاریهای سه جانبه دولت، دانشگاه صنعت که همه ساله در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار می شد قرار است برای اولین بار در تاریخ 30 ام دیماه در خوزستان و شهرستان اهواز برگزار گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار