شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان: امسال ۱۳ آبان باید پرشورتر از قبل برگزار شود، چرا که به لیست جنایت‌های آمریکا باید عهدشکنی‌ها و زورگویی در مذاکرات هسته‌ای را نیز اضافه کنیم
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان در گفتگو با رهیاب با پراهمیت خواندن ۱۳ آبان ماه امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: در یکی دو سال گذشته، برخی از گروه‌ها و افراد جریان سازی می‌کردند که تا کی می‌خواهیم با آمریکا مقابله کنیم؟ آیا زمان تفاهم و گفتگو نرسیده است؟
 
وی ادامه داد: برخی اشخاص و جریان‌ها  مایل بودند که مذاکرات هسته‌ای را پیش درآمدی برای مذاکره و تفاهم با آمریکا معرفی کنند، آنها می گویند اگر ما در مسائل هسته‌ای توانستیم مذاکره کنیم چرا در بقیه مسائل مذاکره نکنیم؟
 
حجت الاسلام شفیعی خطاب به این اشخاص و جریان‌های واداده گفت: عملکرد آمریکایی ها در مذاکرات هسته‌ای بهترین دلیل و گواه است که بدانیم ماهیت آمریکا و نظام سلطه عوض نشده است.
 
وی ادامه داد: کارشنکنی ها، خلف وعده‌ها، دبه درآوردن‌ها، زیر قول و قرار زدن‌ها، زورگویی و از موضع تکبر و تفرعن‌آمیز سخن گفتن‌های آمریکا در مذاکرات، خود بهترین پاسخ به کسانی است که گمان می‌کنند می‌شود به آمریکا اعتماد کرد.
 
 استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: امسال ۱۳ آبان باید پرشور از تر سال‌های قبل برگزار شود، چرا که به لیست بلندبالای جنایت‌ها و زشتی‌های آمریکا باید عهدشکنی‌ها، خلف وعده و زورگویی در مذاکرات هسته‌ای را نیز اضافه کنیم.
 
وی افزود: جان کری گفته است "بحث ما در ایران مسائل هسته‌ای نیست، بلکه مشکل ما با ایران تروریسم دولتی است!"  این حرف یک مقام رسمی آمریکایی است و وقتی آنها به این صراحت می گویند مسائل هسته‌ای بهانه جویی بود، چگونه می‌شود با این نظام از در دوستی و تفاهم وارد شویم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار