اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۴۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
شهردار منطقه چهار در گفتگو با شوشان:
فکوریان به احداث کانال در پارک بانوان اهواز در جنب شهرداری منطقه چهار اشاره کردوگفت: این پروژه به وسعت 70 متر و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 125 میلیون ریال و با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در حال اجراست.
منطقه چهار اهواز با چهارهزار هکتار وسعت، 270 هزار نفر شهروند را در خود جای داده است. این  شهرداری  دارای 270 نفر نیروی ستادی و چهار پیمانکار است که در جمع آوری زباله و رفت و روب و همچنین فضای سبز فعالیت می کنند. منطقه چهار اهواز شامل مناطق گلستان، بوستان، شهرک دانشگاه، شهرک برق، پردیس، نهضت آباد، لشکرآباد و ... است.

شهردار منطقه چهار اهواز در گفتگو با شوشان روند پیشرفت پروژه های عمرانی در ششماه اول سال جاری را تشریح کرد.

محمدرضا فکوریان به اجرای پروژه پیاده روسازی در جنب پارک قوری گلستان اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال با وسعتی معادل 400متر مربع با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال اجراست.

شهردار منطقه چهار اهواز بیان داشت: احداث زمین ورزشی در منطقه  کوی سبزیکاری پردیس به وسعت 1500 مترمربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی در حال اجراست. همچنین پروژه همسطح سازی پیاده رو سازی خیابان فروردین گلستان با وسعت 800 مترمربع و با اعتباری معادل 2 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 70درصدی در حال اجراست. فکوریان  تاکید کرد: در منطقه چهار اهواز، شاهد بیشترین توسعه شهری هستیم؛


شهردار منطقه چهار اهواز به احداث کانال در پارک بانوان اهواز در جنب شهرداری منطقه چهار اشاره کردوگفت: این پروژه به وسعت 70 متر و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 125 میلیون ریال و با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در حال اجراست.

فکوریان از همسازی درب منهول ها در منطقه نهضت آباد و پردیس خبر داد و گفت: این پروژه نیز به تعداد 150 عددو با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 780 میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی 40 درصدی همراه است.

شهردار منطقه چهار اهواز ادامه داد:احداث زمین ورزشی در اتوبان گلستان به وسعت 1500 متر مربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 120 میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی 80درصدی در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.

فکوریان از پروژه بدنه سازی میدان لشکرآباد به عنوان یکی دیگر از پروژه های در دست اجرا شهرداری منطقه چهار اهواز عنوان کرد و گفت: این پروژه نیز به وسعت 1500متر مربع  با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در بازارچه لشکر آباد  و پیشرفت فیزیکی 75 درصدی همراه است.

شهردار منطقه چهار اهواز ادامه داد: احداث زمین ورزشی میدان نهضت آباد نیز از دیگر پروژه های عمرانی است که با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 973 میلیون ریال و با پیشرفت فیزیکی 70درصدی در منطقه نهضت آباد مقابل دبیرستان دخترانه در دستور کار شهرداری قرار دارد. 

زیرسازی و احداث جوی روباز در منطقه خنیبه مقابل شرکت کاویان ، زیرسازی و آسفالت خیابان های دسترسی بازارچه فردوس واقع در بازارچه علوی جنب ریل قطار ،احداث یک ایستگاه پمپاژ آب خام در جنب پل پنجم اهواز به تریبت با اعتباری بالغ بر 9میلیارد ریال، 12میلیارد و 840 میلیون ریال و 5 میلیارد و 370 میلیون ریال از دیگر پروژه های عمرانی است که مورد اشاره مهندس فکوریان شهردار منطقه چهار کلانشهر اهواز قرار میگیرد.

شهردار منطقه چهار اهواز از بهسازی پیاده رو خیابان انوشه نهضت آباد ، زیرسازی خیابان منطقه پردیس زیرسازی خیابان مخصوص جنب خیابان خوش ،تهیه و اجرای چمن مصنوعی زمین های گلبهار و کوی نهضت آباد منطقه چهار اهواز خبرداد. 

فکوریان در پایان تصریح کرد: شهرداری منطقه چهار اهواز به منظور افزایش هر چه مطلوب تر سطح کمی و کیفی خدمات در حد توان اختیارات و در چارچوب‌های قانونی نهایت امکانات خود را به کار می‌گیرد و امید آن داریم با توجه به تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده توسط شهردار پرتلاش کلانشهر اهواز و حمایت شورای اسلامی شهر اهواز توسعه پایدار شهری در این منطقه که به منطقه دانشگاهی شهره شده است  به نحو مطلوب و شایسته‌ای عملیاتی شود و  کلانشهر اهواز  را به الگویی برجسته در حوزه پیشرفت و شکوفایی در بین شهرستان‌های استان خوزستان مبدل نماید.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
comment
0
1
comment آقای فکوریان تا حالا از طرف بقایی به سمت گلستان اومدید؟؟تا حالا اوضاع بلوارهای وسط خیابان اصلی رو دیدین یا وضع فضای سبز رو دیدین
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
comment
0
0
comment فقط مشغول تبلیغ هستند یکم با وجدان کار کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار