شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۵۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان اهواز؛ آیین تکریم و معارفه معاون جدید برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری اهواز ظهر امروز دوشنبه 18 آبان 94  برگزار شد و عبدالحمید فخاری مقدم در این معاونت جانشین صادق خلج گردید.

اسماعیل ارزانی بیرگانی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ خلج معاون سابق فرمانداری اهواز؛ دلیل این تغییر ورود فردی با تجربه و تازه نفس در ساختار این فرمانداری عنوان و تصریح کرد تمایلات سیاسی را هرگز در انتخابهایی که در فرمانداری داشته ام در نظر نگرفته  و معتقدم امروز فرمانداری اهواز  از نظر نفرات در اوج توانایی قرار دارد.

وی افزود: فخاری مقدم در دولت پیشین عهده دار فرمانداری اندیکا و صادق خلج نیست بعنوان فرماندار اهواز مشغول خدمت بوده اند.

همچنین در ادامه این جلسه سید ولی الله موسوی به عنوان رییس جدید  اداره سیاسی محمد خدرالی بعنوان رییس جدید دفتر فنی این فرمانداری معرفی و از خدمات  کامران کیخایی رییس سابق اداره سیاسی و مجتبی یوسفی رییس سابق دفتر فنی قدردانی شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
حسین کیانی قلعه سردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
comment
2
0
comment ضمن تبریک و آروزی موفقیت به آقایان فخاری مقدم ودکتر موسوی وخدرالی
باید این نکته را یادآور شوم ، مهندس خدرالی یک نیرو کارآمد وبا پشتکار فوق العاده است که برای ایشان وهمه عزیزان در مناصب جدید آرزوی موفقیت دارم
comment
امینی فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
comment
0
1
comment سلام علیکم
ضمن تشکر از خدمات ارزشمند حاج صادق خلج بعنوان یک شهروند اعتقاد دارم آقای خلج همیشه تازه نفس ودر عرصه های مسولیتش بعنوان مدیری با تجربه درخشیده.
comment
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
comment
0
0
comment کیخایی و یوسفی را برای مسولیتهای بزرگتر در نظر بگیرید انصافا هر دو نفر توانمند و محجوب هستند. صادق خلج هم خیلی زحمت کشید. به جانشینان این عزیزان هم تبریک میگم
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
comment
0
0
comment آقای فرماندار ... انصافا فراتر از دفتر فنی فرمانداری بود !!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار