شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
فرماندار رامشیر : هماهنگی و همکاری بین دستگاهها برای اجرایی نمودن مصوبات شورای سلامت شهرستان ضروری و لازم است.
فرماندار رامشیر : هماهنگی و همکاری بین دستگاهها برای اجرایی نمودن مصوبات شورای سلامت شهرستان ضروری و لازم است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سعید فیوضی فرماندار رامشیر در این جلسه با بیان اینکه جلسات شورای سلامت به منظور حفظ، ارتقاي سلامت و بهبود كيفيت شهروندان برگزار می شود تاکید کرد: هماهنگی و همکاری بین دستگاهها برای اجرایی نمودن مصوبات شورای سلامت شهرستان  ضروری و لازم است.

فیوضی در ادامه با اشاره به گزارشات واصله و براساس مشاهدات صورت گرفته در خصوص وجود لکه های نفتی در رودخانه جراحی اظهار داشت : متاسفانه این آلودگی چندین بار در طی سالهای اخیردر رودخانه اتفاق افتاده و بر اساس پیگیری های صورت گرفته توسط فرمانداری شهرستان و همچنین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان  مشکل آلودگی درحال حاضر وجود ندارد لیکن احتمال اینکه در آینده شاهد اینگونه موارد باشیم متصور می باشد .

فرماندار رامشیر بابیان  اینکه سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد تاکید کرد:  شرکت مناطق نفت خیز جنوب جهت پیشگیری از بروز آلودگی های نفتی در رودخانه جراحی تمهیدات لازم را پیش بینی و انجام دهد .

وی همچنین بر توجه ویژه به بهداشت مدارس و فعال تر شدن کمیته اتلاف سگهای ولگرد در شهرستان تاکید کرد.

در ابتدای جلسه نیز دکتر عباس علی شیرودی  با پخش مستندی در خصوص بیماری هاری بردقت و مراقبت از افراد مبتلا تاکید کرد. سپس به اهمیت و توجه همه دستگاهها به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو پرداخت  و گفت با توجه به راههای مختلف انتقال این بیماری می طلبد که همه دستگاهها با همکاری و هماهنگی همدیگر پیشگیریهای لازم را بعمل آورند تا از انتقال احتمالی به افراد جلوگیری بعمل آید.

دکتر پرویز میرزایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در این جلسه به ارائه سیاست های کلی شبکه بهداشت ودرمان در زمینه  سلامت شهروندان پرداخت و اظهار داشت : برای حل مشکلات بهداشت و درمان شهرستان باید مکانیسم تمرکز جمعی در شورای سلامت اعمال شود .





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار