شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷
سید بهزاد علوی فاضل:
علوی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در جلسه با روسای دانشگاه بر ضرورت ارتباط صنعت و دانشگاه صحه گذاشتند و از این محور به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای فعالیت صنعت و دانشگاه یاد کردند.
شوشان-سپیده اسکندری: سید بهزاد علوی فاضل بعد ازظهر امروز در جلسه ی هماهنگی کنگره ملی همکاری های دولت، صنعت و دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: ارتباط دانشگاه و صنعت موضوع جدیدی نیست. این کنگره هر سال در دانشگاه امیر کبیر با هدف کارآمد تر کردن فعالیت های دانشگاهی و به روز رسانی تکنولوژی مورد نیاز صنعت و گره زدن این دو بخش مهم برگزار می شده و امسال با تلاش دکتر مقتدایی و به دلیل وجود ظرفیت صنعت استان و پتانسل بالای نیروهای دانشگاهی خوزستان در اهواز تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در جلسه با روسای دانشگاه بر ضرورت ارتباط صنعت و دانشگاه صحه گذاشتند و از این محور به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای فعالیت صنعت و دانشگاه یاد کردند؛ و از همه مهم تر شرایط اجتماعی و اقتصادی و صنعتی خوزستان است که برای تشکیل این کنگره ظرفیت ها و پتانسل های لازم را دارا بود و امیدواریم با توجه به بحث ضرورت توسعه استان این کنگره در جهت توسعه استان گام های مثبتی بردارد.

علوی فاضل در ادامه به معرفی روسا و اعضای کمیته ها پرداخت و بیان کرد: در نوزدهمین کنگره ملی همکاری های دولت، صنعت و دانشگاه ریاست کنگره را مهندس خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار بر عهده دارد، رییس کمیته علمی دکتر خواجه رییس دانشگاه چمران، اعضای کمیته روسای دانشگاه های استان و موسسات پژوهشی استان، مسئول کمیته اجرایی آقای حسن زاده و مسئول کمیته پشتیبانی مهندس بهمن زاده مدیر کل اجتماعی استانداری خواهند بود.

گفتنی است نوزدهمین کنگره ملی همکاری های دولت، صنعت و دانشگاه در سالن اجتماعات شهرک نفت و با حضور 700 نفر از صاحب نظرانی که در بخش علمی، کارآفرینی و صنعت استان فعالیت دارند برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار