کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش روابط عمومی الکترونیک را نتیجه سر لوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب، همدلی و همزبانی مجموعه روابط عمومی با اهداف استراتژیک شرکتو بهره گیری از تکنولوژی های نوین تبلیغاتی و ارتباطی دانست
سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حضور 500 مهمان داخلی و خارجی از کشورهای هلند، امریکا، ایتالیا و اسپانیا در استان تهران مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار و از مدیران ارشد ارتباط گستر در حوزه روابط عمومی تجلیل شد.
بر این اساس شاخص های اصلی برای انتخاب این نفرات تعامل رسانه ای مناسب، ارتباط تعاملی با کارکنان و حمایت از حوزه روابط عمومی و شهره به شخصیت ارتباطی ممتاز بوده است. به همین جهت از هفت مدیر ارشد ارتباط گستر از جمله دکتر مقتدایی استاندار خوزستان، دکتر کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، مهندس قنواتی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و دیگر مدیران ارشد با اهداء لوح افتخار تقدیر به عمل آمد و نیز در بخش علمی جشنواره، روابط عمومی شرکت فولاد اکسین حائز رتبه برتر در بخش روابط عمومی الکترونیک گردید.
این سمپوزیوم با پیام آیت ا.. هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام آغاز و پس از آن هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی به ایراد سخن پرداخت؛ ایشان هدف از برگزاری این سمپوزیوم را برپایی کارگاه های آموزشی تحت عناوین چگونه کمپین طراحی کنیم و طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی اعلام کرد و در سخنانیبه نقش های ارزشمند روابط عمومی در شکلگیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، دوران های مختلف رشد این نهال و دغدغه های پیش روی فعالان این عرصه اشاره نمود. مهندس قنواتی در جمع کارشناسان روابط عمومی بیان کرد؛ بهره گیری از روابط عمومی موثر و ایجاد روابط با سایر عوامل اقتصادی موثر در کشور از رسالت های بسیار مهم در این حوزه است و در دوران پسا تحریم نقش روابط عمومی در پیش برد اهداف کلان اقتصادی کشور اهمیت دوچندان خواهد داشت.
ایشان کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش روابط عمومی الکترونیک را نتیجه سر لوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب، همدلی و همزبانی مجموعه روابط عمومی با اهداف استراتژیک شرکتو بهره گیری از تکنولوژی های نوین تبلیغاتی و ارتباطی دانست.
در همین راستا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان در تکمیل شاخص هایی که در جهت احراز عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر بیان شد، اعلام داشت؛ بی شک یک مدیر موفق و ارتباط گستر علی رغم برخورداری از دانش آکادمیک می بایست از ویژگی های درونی خاصی از جمله مهارت برقراری ارتباط موثر، ارتباط تعاملی سازنده با پرسنل، مشتریان و سایر عوامل برون سازمانی برخوردار باشد.
وی اظهار داشت مهندس قنواتی طی سال های گذشته با بهره گیری از موارد یاد شده و برقراری ارتباط قلبی و احساسی با کارکنان، ایجاد فرهنگ مشتری مداری و ارتباط صمیمی و مستقیم با اصحاب رسانه موفق به کسب عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر شد. که نتیجه آن تلاش آگاهانه و همراه با عشق و علاقه پرسنل با اهداف استراتژیک شرکت بوده است.
در آئین اختتامیه علاوه بر کسب عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر و روابط عمومی برتر از آقای پرویز تنها به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی با اهداء لوح افتخار نیز تقدیر به عمل آمد.