اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه: بارش باران در روز چهارشنبه 27 آبان ماه 94، بیماری را با مشکلات تنفسی راهی بیمارستان های اهواز نکرده است

دكتر میثم معزی مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با اشاره به بارندگی های بامداد چهارشنبه 27 آبان ماه 94، اظهار داشت: به دنبال پيش بيني وقوع ناپايداري هوا و بارش باران در استان و به خصوص شهر اهواز، بيمارستان ها و مراكز درماني، مجددا" در حالت آماده باش كامل براي رسيدگي فوري و درمان مراجعين احتمالي دچار اختلال تنفسي قرار گرفتند.

معزی ادامه داد: خوشبختانه بارش باران در اهواز در بامداد و صبح روز چهارشنبه 27 آبان ماه 94، مشکل خاصی برای شهروندان ایجاد ننمود و اورژانس هاي بيمارستان ها با مراجعه غیرمتعارف مواجه نگردیدند، به گونه ای که در اورژانس بیمارستان های امام خمینی(ره) و گلستان اهواز، آمار مراجعين دچار مشکلات تنفسي 8 نفر بوده است که این آمار کاملا عادی است.


عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد: با بررسی های بعمل آمده بر روی 8 بیمار مراجعه کننده، مشخص شده که این افراد دچار بیماری آسم هستند و در طول سال نیز برای درمان بیماری خود به بیمارستان مراجعه میکردند و در واقع بارش اخیر باران در استان، همانگونه که پیش بینی میشد، مشکلات تنفسی خاصی برای شهروندان ایجاد ننمود.

وي در پايان ضمن اشاره به رعایت اصول خودمراقبتی، بر رعايت موارد پيشگيري در افراد داراي سابقه اختلالات تنفسي و به موقع مصرف کردن داروها در این بیماران تاکید کرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
comment
0
0
comment با این اوصاف مشکل درخت کونوکارپوس نیست چونکه درختان الان هم موجود هستند فقط چیزی که قبل از بارندگی در آسمان نبود خاک و دود والایندهای حاصل از شرکت های نفت وفولاد حفاری بوده .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار